Bril met gewone glazen

Hi!
Ik wil al een lange tijd een bril.
Oke mischien vinden jullie het dom?
Maar ik wil gewoon een bril maar dan zonder glazen op sterkte :stuck_out_tongue:
Een bril staat mij namelijk super leuk zeggen heel veel mensen ( omdat ik vaak de brillen van vriendinnen enzo op doe )

En nu is de vraag; Weet iemand waar ik een bril kan kopen met gewone glazen zonder sterkte?
Bedankt!

Het liefst ergens anders dan de opticien enzo (A)
gewoon winkel ofzo?

kan gwn bij de opticien

WTF ER IS NIKS LEUK AAN EEN BRIL?!

Je kan alleen een montuur kopen met gewone glazen zonder sterkte, maar dat kost nog altijd heel veel.

Bij de fopwinkel.

bij veel meiden vind ik een bril heel leuk staan hoor n__n

hahaha, dat heeft mijn vader voor 3 euro gekocht ergens, voor de grap. omdat hij het best ‘stoer’ vond haha;p
maar ik weetniet, of een mooie bril kopen ergens best goedkoop, en dan de glazen vervangen?

ik zou het vragen bij de opticien :grinning:

ik denk inderdaad dat je eigenlijk alleen naar een opticien kan gaan… want anders is het miss ook niet echt een mooie bril :slightly_smiling_face:

Ik ben een brillendrager & wil er meer vanaf dan wat anders, maargoed als zij dat wilt, ze doet maar (:

Dat is echt zinloos… o.0 een bril gaan dragen omdat andere mensen zeggen dat het leuk staat…

opticien

Ik vind het verdacht als mensen onwijse zitte dat het leuk is . En het is bekend van meiden dat als iets er echt niet uitziet dat ze dan ook met een big smile zeggen ’ ow wat leuk ’ om daarna achter de rug om te roddelen over hoe kut het er wel niet uiziet …

Dus vind je het bij jezelf ook leuk ?

Whahah! Ik ben dus niet de enige :stuck_out_tongue: Ik wil ook een bril zonder glazen, maar dan omdat ik het zelf gewoon leuk vind staan, niet omdat anderen dat zeggen…

whaha wtf :stuck_out_tongue:
ik wil echt geen bril :stuck_out_tongue:
& het staat me ook niet O.O

Ik ben ook een brillendrager, en ik vind het juist heel leuk!

maar even ot: opticien ja, die heeft er sws het meeste verstand van

ben van mezelf an een brildrager,
en ik vind het vreselijk dom als mensen zeggen dat mensen dat je een nerd bent als je een bril draagt ofzo, grote onzin… wat kunenn ‘wij’ brildragers eraan doen? als het je leuk staat moet je het vooral doen, maar ik zo elf juist van mijn eigen bril af willen, dus het is het tegenovergestelde van jou (:

Whahaha x)

Ik heb een bril en wil er zo snel moglijk van af :stuck_out_tongue:

Hhaha ik wil al heel lang een gewone bril.
En omdat veel vriendinnen het OOK leuk vinden staan, dacht ik ik ga het gewoon proberen en check de reacties af buiten/op school alles.

Ik draag nu ook al heel lang een bril, en geloof me, een bril is niet leuk. Het is hier tenslotte altijd wel kut weer, wat dus betekend dat je bril nat word, gevolg je ziet niets. En als je van koud (buiten) naar warm (binnen) gaat, gaat je bril beslaan (of hoe zeg je dat?). Ik vind een bril mezelf ook leuk staan, maar nee, ik draag het liefst gewoon contactlenzen, en als mijn ogen echt zeer doen/moe zijn, dan draag ik wel een bril.

up

http://www.brilerbij.nl/home.php

daar heb je wel vrij veel keuze

weet welniet of het duur is allee wat jij eraan wil geve