Bril houden of niet?

Ik ben ontzettend aan het twijfelen. Ik draag dus nu ongeveer voor ander half jaar een bril. Op dit moment heb ik een ray-ban bril, die helemaal in de mode zijn. Toch twijfel ik of ik geen lenzen moet nemen. Wat zou leuker zijn, deze ray-ban bril houden of toch voor lenzen gaan?

(ik wist trouwens niet waar dit onderwerp moest, maar ik dacht van een bril is een mode-accesoire dus ik zet het hier maar bij)

Het kan toch beiden? Overdag doe je je lenzen in en 's avonds je bril…
Of denk ik nou raar :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha wacht dat is eigenlijk best slim, daar heb ik nooit eerder aan gedacht. Maar ik zou sowieso mijn bril houden hoor, het was een dure dus ja!

Ik draag overdag gewoon lenzen, vind ik persoonlijk veel handiger dan een bril. En 's avonds mijn brilletje op x]. Ik heb ook een Ray-ban haha.

^^ Ik draag lenzen en heb ook gewoon een bril. Kan je afwisselen… En als je lenzen neemt betekend toch niet dat je nooit je bril meer op kan.

Haha jullie zeggen allemaal het zelfde ja, stom van mezelf dat ik daar gewoon niet aan heb gedacht!

Je moet sowieso proberen om 's avonds je bril op te doen, en ook proberen ( bijv op zondag ) om hem een hele dag op te doen … ik heb namelijk vaak mn lenzen hele dagen in, kreeg klachten… toen is me verteld dat het slim is om ze uit te doen en gewoon je bril op als je niet perse je lenzen in hoeft!

dat is onzin,
kijk dat jij er klachten van kreeg, is dit voor jou een goede oplossing
maar dit hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
ik heb ook 8 jaar ofzo een bril gehad
maar heb nu al 2 jaar lenzen (altijd in) en heb er geen last van.

OT: afwisselen zoals de rest al zei (:

Klopt trouwens wel dat niet elke oog geschikt is voor lenzen…
En soms kan je niet tegen het lenzenvloeistof, maar daar heb je vele merken van, dus meestal vinden ze daar wel een oplossing voor.

je kunt toch gewoon je bril er naast houden en afwisselen? Ik heb ook een bril en lenzen (al vind ik mijn bril niet zo mooi meer en staat het me ook niet zo, dus die heb ik alleen op als ik ziek ben of geïrriteerde ogen heb)

ligt eraan of je een bril-hoofd hebt :slightly_smiling_face:

ik heb een roze met rode ray-ban bril en ik vind hem veel te leuk om weg te doen!

Het ligt eraan hoe hij je staat… Ik heb zelf een bril maar was er nogal snel op uit gekeken. Lensen vind ik te duur en teveel gedoe dus nu heb ik niets op (soms mijn bril als t echt nodig is).

[i]Je kan wel lenzen nemen, en dan af en toe je bril opdoen.

Ik had zelf vroeger een bril, nu niet meer.
Heb ook geen lenzen, maar ik doe af en toe mijn bril op (achter pc, tv etc.)[/i]

Ik had vroeger ook een bril, en ik had echt een hekel aan dat ding. Nu heb ik lenzen en ik vind het zelf echt veel fijner, als je ze in hebt heb je er verder helemaal geen last meer van. Het ligt er wel aan of je een brillenhoofd hebt :stuck_out_tongue:, je kan er (zoals al meerdere zeggen) ook lenzen bij doen en dan afwisselen. Dan kan je altijd nog beslissen om alleen maar lenzen te dragen of alleen maar een bril.

Lenzen en dan af en toe je bril. als je het kunt financieren natuurlijk want het is wel duur.
ik heb zelf lenzen en heb ook best vaak mn bril nog op dus je kunt het ook afwisselen.

Je kunt ook gewoon lenzen erbij nemen. :’) Je hebt sowieso altijd een bril nodig naast lenzen, want stel dat je lenzen op zijn of gescheurd of je hebt een ooginfectie. Ik vind zelf lenzen fijner. Ik heb 3,5 jaar een bril gehad en ik kreeg er echt supererge hoofdpijn van en zo, maar anders moet je gewoon even een proefsetje kopen? :’) Kijken of je het wel fijn vindt. Ik zou dan wel zachte nemen want harde zijn echt irritant. :stuck_out_tongue:

mn beste vriendin doet beide, en naar feesten altijd lenzen omdat haar oude bril kapot is gegaan tijdens het uitgaan.

Nachtlenzen, heb ik ook, dan doe je ze s’ nachts in en s’ ochtends weer uit en dan zie je overdag scherp! Superhandig!

Ik zou die keuze ook wel willen, ik kan geen lenzen. :’(
Maar ik zou beide kiezen, kan je afwisselen!