Hey,
Ik plaats het maar even hieronder ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten.
Ik heb vanmiddag met het achteruit rijden een brievenbus van iemand aangetikt met mijn spiegel. Omdat ik een behoorlijke klap hoorde heb ik de auto aan de kant gezet en ben ik uitgestapt om te kijken op dat moment kwam de bewoonster ook het huis uit gerend. Ik was allang opgelucht dat het maar om een brievenbus ging in plaats van een persoon of auto want dan was de schade meteen veel groter geweest.
Maar ik ben dus uitgestapt en keek als eerste naar mijn spiegel, geen schade aan te zien alleen zit hij een beetje los en kun je hem heen en weer bewegen niet ideaal maar ook niet het einde van de wereld. De bewoonster van het huis werd helemaal boos op mij omdat ik als eerste naar mijn auto keek in plaats van naar de brievenbus. Samen hebben we even naar haar brievenbus gekeken en ik heb geconcludeerd dat daar gelukkig ook niet veel schade aan was. Het gaat om zo’n ijzeren brievenbus op een paal, om die brievenbus op die paal vast te maken zit er aan de bovenkant en onderkant een stuk plastic wat het vast houd. Het plastic aan de bovenkant was afgebroken maar de brievenbus staat nog gewoon netjes op de paal zoals hij ervoor ook uitzag. Ze vroeg wat we eraan zouden gaan doen, ik wist het op dat moment niet en was ook best wel geschrokken! (Eerste keer iets aangetikt) Ik vertelde haar dat ik even mijn moeder ging opbellen voor advies. Ze werd toen helemaal boos want ze wou het via de verzekering en dit en dat. Ik vertelde haar dus even rustig dat ik niet weet hoe het zit en hoe ik verzekerd ben met de auto. Ik heb mijn moeder maar gebeld en het rustig uitgelegd hoe en wat er was gebeurd en hoe we het verder zouden gaan doen. Mijn moeder adviseerde mij om telefoonnummers uit te wisselen en dat we morgen contact zouden opnemen, zodat wij thuis tijd hebben om het een en ander na te kijken. Ook zij ze dat ik even foto’s van de situatie moest nemen voor het geval we toch iets met de verzekering zouden gaan doen. Ik vertelde de vrouw wat mijn moeder zij en vroeg of ze dat prima vond. Nou niet dus, ze werd weer boos en vertelde dat ze nu geld in contanten wou zodat ze een nieuwe brievenbus kon kopen. Ik had natuurlijk geen contant geld bij me en heb ook geen enkel idee wat zo’n brievenbus dan zou kosten. Uiteindelijk hebben we alsnog de telefoonnummers uitgewisseld en ik was nog niet weg of ze heeft mijn moeder al opgebeld. (Had de huistelefoonnummer doorgeven) En ook naar mijn moeder werd ze heel boos, ze heeft zelfs gezegd dat ik niet op de weg thuis hoor.
Ik heb de spiegel vast gemaakt met ducktape zodat ik wel goed naar huis kon rijden. En natuurlijk heb ik ook foto’s gemaakt, was de vrouw ook niet mee eens. Waarschijnlijk kopen we gewoon zo’n nieuw plastic dingetje voor haar want voor de rest ziet alles er nog goed uit gelukkig. En het komt ook wel goed met de spiegel van mijn auto. Wat moet ik nu doen met die boze vrouw? Zoals ik het begrepen wil ze een nieuwe brievenbus hebben omdat die brievenbus te stuk is volgens haar om nog te reparen.
En hebben jullie weleens tegen iets aangezeten met de auto en hoe is dat afgelopen?