briefjes met goede eigenschappen

heeey,
mijn vriendin komt straks en in de cosmogirl heb ik laatst eens gelezen dat het goed is voor je zelfvertrouwen om je vriendinnen briefjes te laten schrijven met wat ze goed vinden aan jou. Nou heb ik echt geen idee hoe ik dat zou moeten vragen.
‘’ Heee wil je trouwens ff op een briefje schrijven wat je goed vind aan mij? Dat kan ik dan op mijn spiegel plakken en als ik in een dip zit lees ik dat ‘’
Beetje raar haha, iemand tips? D:

Je laat gewoon dat artikel lezen en je zegt: is dat geen leuk idee om te doen?
Schrijf jij een briefje voor haar en omgekeerd (:
En als je dat tijdschrift niet hebt dan vertel je gewoon over dat artikel.

Laat anders de Cosmogirl zien en zeg dat dit je wel een leuk idee lijkt en vraag of ze je hiermee wil helpen? :slightly_smiling_face:

Dan moet ik nu snel alles overhoop gaan halen D:

Ik weet niet wat voor opleiding je doet, maa zoiets hebben wij vorig jaar gedaan op school. Iedereen moest kort presenteren (afschuwelijk vind ik dat!) waarom hij/zij op de opleiding thuishoort. Tijdens de presentatie was het de bedoeling dat de overige klasgenoten op een blaadje schreven wat ze echt goed vonden aan de manier van presenteren en van de persoon zelf en waar diegene nog aan moet werken. Het heeft mij echt enorm geholpen. Zo kreeg ik te horen dat ik heel sympathiek en rustig presenteerde terwijl ik ervan overtuigd was dat dit niet zo was! Ik heb de kaartjes bewaard en voor mij werkte het echt. Misschien kan je in overleg zoiets organiseren op school? Je kan het ook aan je vriendenkring vragen daar gaat zoiets wel makkelijker. Succes :slightly_smiling_face: