Briefje??

Hee meiden!
Ik zit al een paar dagen te twijfelen aan iets…

Ik vind een jongen al sinds oktober leuk, en hij zit bij mij in de klas. Hij is ook de vriend van mn ex (waar ik trouwens nog wel mee praat enzo), maar de jongen in kwestie en ik praten helaas maar zelden… Maar elke keer als we wel praten of naar elkaar kijken ofzo dan krijg ik het echt warm van binnen… Ik vind dat dan helemaal geweldig, laatst op schoolfeest vond ik het al helemaal geweldig dat we steeds botsten :blush: het klinkt misschien echt stom ofzo, maar ik heb echt lang nagedacht over of ik hem nou werkelijk leuk vond… Maarja ik ben erachter gekomen dat ik hem wel echt echt leuk vind…
Ik heb deze week proefwerkweek, en hierna hoef ik nog maar 3x naar school te gaan… Ik heb dus een a4tje dubbelgevouwen, en op de voorkant “Niet boos worden…” geschreven, en als hij het dan openmaakt staat er: Ik vind je geweldig <3

Ik wilde dit misschien in zijn kluisje droppen… Ik heb vandaag even gekeken of er wel een gleufje ofzo in zat waar het wel in pastte… En die was er ook… Morgen heb ik vrij, en vrijdag heb ik het eerste al een pw, en hij pas het tweede (ik heb dan ook hetzelfde pw)… Hij zit in een ander lokaal vanwege zijn dyslexie, dus ik weet niet echt wanneer hij klaar is, dus dacht ik: Ik doe het wel in zijn kluisje als ik het eerste op school kom… Maar ik vroeg me dus af of het wel een leuk idee was om te doen, en vooral of jullie vinden dat ik het wel moest doen…

Reageer please! Als ik het wil gaan doen wilde ik het namelijk vrijdag doen… Zijn reactie zie ik waarschijnlijk niet, maar mijn handschrift herkent hij (volgens mn vriendinnen) wel… Zou er een jongen zijn die dat gewoon zo weggooit ofzo?? Zeg ajb wat jullie vinden?(A)

Do or don’t?

Dankje!
Xxx

Ik vind het schattig.

Ik vind het schattig.

Ik zou het eerst met wat hints proberen duidelijk te maken, wat vaker met hem praten bv. Anders komt het wel héél onverwachts.

1. Ik zou dat niet doen, face-to-face is veilig & beter.
  2. Ik zou dát er niet opschrijven, kan even goed vriendschappelijk zijn.
  3. Kan je niet aan je ex vragen of ie iets regelt? ;p -Zo zou ik het doen!-

niet geschoten is altijd mis toch? , ik zou het gewoon doen hoor

ik zou het gewoon doen, want met hint lukt het toch niet meer als het een van de laaste dagen is. En het zou zeer kinderachtig zijn als hij je uitlacht of iets maar dat gebeurt echt niet! Ik vind het echt heel lief (L)

schattig en gewoon doen.

ik zou het ook gewoon doen

gewoon doen, echt lief!

Waarom vraag je hem gewoon niet of hij een keer naar de film wil ofzo? Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit komt wel een beetje kinderachtig over, sorry. Maar als je dat echt niet durft, kun je gewoon dat briefje doen, het schooljaar is toch bijna over.

Thanks voor jullie reacties!

Ik denk dat ik het dan ook wel zal gaan doen… Denken jullie dat er een kans bestaat dat hij het gewoon weggooit?

Ik denk niet dat hij het weggooit, hij zal waarschijnlijk toch wel benieuwd zijn van wie het is, tenzij hij natuurlijk je handschrift herkent. Maar wat als hij dit niet doet? Ik zou bijvoorbeeld niet het handschrift van een random jongen uit mijn klas kunnen herkennen!

Just do it !
Waarschijnlijk vindt hij het super lief.

ja ik vind het ook echt heel schattig, doen (:

Ik vind het wel schattig, maar ik vind dat ‘niet boos worden’ een beetje raar. Ik zou het eerst anders proberen, maar als dat niet kan, dan maar zo.

Ik zou het gewoon doen. Ik denk dat hij het in elk geval zal lezen. Als hij het daarna weggooit dan is dat jammer maar niet geschoten is altijd mis.

Leuk!

ik zou er alleen niet opzetten van : niet boos worden. Dat is een beetje vreemd.:slightly_smiling_face:

Als je je naam er niet in zet is het helemaal voor niks :’)
want dan moet je hem dat alsnog vertellen he :stuck_out_tongue: