Briefje

Heey =]

Ik ken dus een jongen al een paar maanden, en in die tijd begon ik hem steeds leuker te vinden. En ik probeerde alleen maar oogcontact te maken, maar ik wilde eindelijk eens actie ondernemen. Ik heb vandaag dus met behulp van een vriendin een briefje in zijn linker jaszak gestopt. Maar ik zit soms dus nog te twijfelen of het wel een goede beslissing was om zoiets te doen. Maar toch vind ik het aardig knap van me dat ik het toch deed xD Maarjah… het probleem is dus een beetje dat hij dat briefje waarschijnlijk niet zo gauw zal opmerken. Dus hebben jullie misschien tips zodat ik een beetje aanwijzingen kan geven ofzo? Ik heb ook nog nooit met hem gepraat dus… =X

Wat stond er op dat briefje?

Ik had er een gedicht op gezet dat ik een tijdje geleden gemaakt heb, en een anonieme e-mailadres.

ik zou hem in real-life aanspreken, vind ik beter dan dat gedoe met briefjes enzo

Denk niet dat hij de boodschap doorkrijgt met dat briefje.
Jongens zijn namelijk niet zo handig met het oppikken van hints… Laughing7.

Zit ie bij je in de klas/ op school? Heb je hem op hyves? Msn?

Hij zit bij mij op school, maar een klas hoger.

@ D_nice_one: Ja, maar dan ben ik bang dat het raar overkomt of dat het opvalt ofzo?

@ D_nice_one: Ja, maar dan ben ik bang dat het raar overkomt of dat het opvalt ofzo?

het is toch niet erg als het opvalt? uiteindelijk is dat toch ook de bedoeling? alleen je kunt het ook iets subtieler aanpakken door een beetje met hem te flirten als je hem tegenkomt.
maar briefjes vind ik echt een afknapper to be honest

dat valt pas op :grinning_face_with_smiling_eyes:

Aha, god XD Wat een prutser ben ik ook…
Maar op dat briefje stond ook helemaal niet mijn naam ofzo hoor?
Het was helemaal anoniem. En hij heeft het waarschijnlijk nog niet gelezen.

Zo erg is het nou ook weer niet joh , het was toch anoniem :’) voeg hem anders toe op hyves… als je geen contact durft te zoeken via real life!

Dat heeft ie niet volgens mij =S

Al gecheckt?

vast wel, ik bedoel, als je verliefd bent ;p

vast wel, ik bedoel, als je verliefd bent ;p

Dat dus. xD

Onderhand weet hij al dat ik het ben en dat ik hem leuk vind. Hij was er woensdag achter gekomen en sindsdien roepen zijn vrienden de hele tijd mijn naam, zij en hijzelf kijken me de hele tijd aan. Maar zelf vind ik dat niet zo erg. Maar ik heb dus nog niet tegen hem gepraat. En ik heb ook geen flauw idee wat ik zou moeten zeggen tegen hem, want het kan nogal gênant zijn. Dus… enige tips? Wat kan ik nu nog doen?

hoe is hij er dan achter gekomen dat jij het was? Want het was toch een ‘volledig anoniem’ briefje??

Je zegt dat hij het al weet, kan je dan niet een beetje uit zijn reacties etc opmerken of hij jou wat vindt?
Want als hij je echt leuk vindt, of njaa je denkt dat ie je wel ziet zitten, zou ik een x op hem afstappen (als je hem alleen ziet) en zeggen; hee alles goed? oid.
Het lijkt me heel moeilijk om dat te doen, maar als hij toch al weet dat je hem leuk vindt…

Ik ben ook nieuwsgierig, laat je ons weten hoe het allemaal verloopt? (:

Nu hij toch weet dat jij het bent kan je hem wel aanspreken :slightly_smiling_face: Je hoeft niet meteen een heel gesprek te beginnen, maar gewoon een ‘hallo, alles goed’ is ook al een begin.

briefjes zijn eerlijk gezgd not done na de lagere school…