Briefje met telefoonnummer gekregen, wat te doen?!

Gister was ik aan het sporten op school (we hebben een fitnesszaal). En er zitten bij mij op school ook heel veel buitenlandse studenten. Er was dus een jongen die de hele tijd al een beetje naar me zat te kijken, en op een gegeven moment ging die weg om zich om te kleden enzo, maar toen kwam die dus terug de fitnesszaal in, en legde die een briefje met zn naam en telefoonnummer bij me neer!
Haha ik was echt in shock, want hij was best leuk, maar ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen! Ik denk dus dat hij een buitenlandse student is, dus ik ga hem niet bellen, ik wil hem opzich wel een smsje sturen, maar wat moet ik in godsnaam sturen?! Iemand tips? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

sms hem gewoon!
was hij engels? x]

Gewoon een subtiel sms’je: ‘Nog heel thuis gekomen van de sportschool? xx naam.’ Ofzo:).

Oogmgm wat leuk dat jij me jou nummer hebt gegeven :$:$:$:$:$ xxx ik

Nou het probleem is dus dat ik niet weet waar die vandaan kwam, ik weet dus alleen zn naam!:stuck_out_tongue:

I’m not sure if you’re English, but thanks for your number, here’s mine :slightly_smiling_face:

waaauw dat is echt ontzettend leuk om mee te maken, lijkt me! sowieso smsen. geen idee wat though.:’)
iets van dat je het ontzettend leuk vond dat hij zn nummer gaf ofzo? en waar die vandaan komt?

Mm wel lastig dat je niet weet of ie NL spreekt. Zit je dalijk op z’n Engels te smsen, is ie hartstikke NL ofzo :stuck_out_tongue:
Of gewoon heel kort: heey :slightly_smiling_face:
ofzo, dan merk je vanzelf welke taal die spreekt als ie jou terug smst!
Wel super leuk, je moet hem echt smsen hoor (vooral als het een leuke jongen is)

Stuur gewoon heel subtiel: Hi *naam*.
Dan zie je het vanzelf wel, lijkt me.

Haha ja ik vond het ook echt wel heel leuk, nooit verwacht zo iets mee te maken!:6
Dat was inderdaad wat ik ook dacht, als ik hem dan iets in het engels stuur, en hij toch nederlands blijkt te zijn, best wel schamend:6

stuur gewoon in het nederlands, als je iets engels terug krijgt merk je dat vanzelf wel. Bovendien als zijn nummer met 06 begint is de kans al veel groter dat hij nederlands is. Ik zou wel “snel” zijn met terugsturen, straks is hij allang vergeten dat iemand die hij niet kent zn nummer heeft:P
je kan vragen of hij zin heeft om een keer samen te sporten :wink: good luckk:)

Oke ik ben er uit:P Ik ga sturen: Hi (naam), i’m not sure if you’re dutch, but thanks for your number, yesterday at the gym. Here’s mine! x (naam)

niet te enthousiast van ‘OHMYGOD JIJ BENT LEKKER IK WIL EEN DATE!’
en ook niet van ‘Hé, ken ik jou niet ergens van?’ ofzo.

gewoon een beetje neutraler, het liefst mystrieus want dat vinden jongens leuk (:

laat wel weten of ie wat terug heeft gestuurd he ;p !

aaahh heb het gestuurd, vind het best eng haha:P

wat heb je precies gestuurd?

Hi (naam), i’m not sure if you’re dutch, but thanks for your number, yesterday at the gym. Here’s mine! x (naam)