Brief

Hoi iedereen!

Ik heb eigenlijk wat twijfels, en hopelijk kunnen jullie mij daarbij helpen. Allereerst, voordat jullie het vragen, ik ben 17, bijna 18 jaar oud en ben nog nooit eerder verliefd geweest, dus ik weet even niet meer wat ik moet doen nu.

Is het raar als ik iemand door middel van een brief(je), mijn gevoelens laat weten? (DMV per sè een briefje, want ik ben enooorm verlegen en onzeker en dit is voor mij een van de weinige manieren om gevoelens te uiten).
Ik wil dit namelijk doen (denk ik, als ik durf), maar ik zit erg te twijfelen. Ik ben ontzettend bang dat zoiets dom overkomt bij ‘hem’, en dat hij me een idioot gaat vinden…

Hoe zou jij reageren als je zoiets in je handen zou krijgen? Zou je het niet dom of achterlijk vinden als iemand zoiets zou doen?
En tot slot: maakt het uit als ik het door iemand anders laat geven, of moet ik het echt zelf doen? (Ik denk dat ik het antwoord wel weetmaar ik durf dat eigenlijk niet).

Ik hoop echt dat jullie me een beetje kunnen helpen. Ik zit hier echt heel erg mee…

groetjes,
Cookiee

Ik zou het zelf niet doen, en dat om de reden dat je niet weet hoe diegene reageert.
Jongens zijn nog al anders dan meiden, want ik denk dat de meeste meiden ofja tenminste ik wel blij zouden zijn als ze een briefje zouden krijgen^^ niet in alle gevallen natuurlijk, maar als die jongen leuk is. Maar toch zou ik liever hebben dat iemand me gewoon aansprak.
Ik denk sowieso niet dat het ouderwets ofzo is, maar dat het gewoon een beetje te indirect is… ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar echt contact lijkt me beter. Ook al ben je heel verlegen, ik ben zelf ook wel een beetje verlegen en ik zou ook nooit zomaar iemand aanspreken maar toch.

Veel succes ermee! Met wat je ook doet :]

persoonlijker is altijd beter.
Maar tegelijkertijd als ik zelf zoiets zou ontvangen het is romantisch apart en niet iederreen doet het , je gevoelens opschrijven
meid ik zou er voor gaan! anders komt het er waarschijnlijk niet van, toon je gevoelens zoals je het normaal zou zeggen maar nu in een brief
ALLEEN ZORG DAT HET ECHT BIJ HEM TERECHT KOMT!

[i]Nee ik vind het niet erg raar. Sommige mensen kunnen hun gevoel nl. beter uiten op papier dan face-to-face. Maar dat is naturlijk wel ‘persoonlijker’, alhoewel een brief ook lekker romantisch & schattig & weetikveel kan zijn. :] Alleen, zoals eerder gezegd, zorg ervoor dat ie 'm zeker krijgt!

Zou er ook niet raar op reageren, ik zou er juist hartstikke blij mee zijn. stiekem vind ik brieven toch wel iets hebben. (A) Maar dat hangt van de persoon af.[/i]

Heb je al aanwijzigingen dat deze jongen jou ook leuk vind ?
In dat geval zou dat briefje misschien wel een oplossing zijn, maar als je echt totaal niet weet of hij jou ook leuk vind is het mischien een beetje riskant… Sommige jongens zouden daar misschien lullig over kunnen gaan doen ofzo :wink:. Ik denk dat het misschien toch wel beter is om face to face met hem te gaan praten en dan hoef je je niet gelijk helemaal al je gevoelens te vertellen maar ga een paar keer iets leuks doen ofzo dan is het allemaal mischien wat zekerder en misschien durf je het hem wel gewoon te vertellen.

Ik zou het mega lief vinden mocht ik zo’n brief krijgen
maar dat komt omdat ik zoiets lief vind , en het hangt af van zijn karakter.
Ik ben zelf ook héél erg verlegen , maar als ik jou was zou ik het hem wel zelf proberen te vertellen. of tenminste het briefje zélf geven . Je moet ook wel zeker zijn dat die jongen jou ként of jou leuk vindt ofzo. Niet zeker weten maar toch vermoeden. Als hij lief is en als je hem kent dan kan je ook voorspellen of hij zo’n briefje leuk vindt of dom. Het is wel leuk dat je een brief schrijft maar zoals ik al zei is een brief minder goed dan het direct te vragen. Want als je hem een brief geeft dan zie je zijn eerste reactie niet… En moet je dus met spanning afwachten totdat hij antwoord.
Ik hoop dat hij jou ook ziet staan , beslis maar wat je wilt ^-^