Brief van Nederland naar London.

Hello (:
Ik wil naar mijn mailvriendin eens een keer een brief schrijven via post. Nu leek mij dit leuk om dit een Hollands tintje te geven. Heeft iemand misschien een origineel idee om een brief er lekker Hollands uit te laten zien?? Of waar ik deze eventueel kan kopen, een DIY is leuker!
En, het leek me ook wel leuk er een typisch Hollands cadeautje bij te doen. Nu kan je natuurlijk geen stukken kaas of klompen in een envelop doen. Dusja, een armbandje lijkt me wel leuk. Maar typpisch Hollands? Hm, met de Hollandse vlag. Maar dat is ook weer zo afzichtelijk. Dus, iemand een leuk idee? Laat het me weten!
Bedankt voor het lezen, en de antwoorden die hier op volgen!

-XOXO- Joyy.

Een sleutelhanger met een klompje meesturen? Ben alleen wel bang dat er dan een extra postzegel nodig is :frowning_face: .

Bij de Blokker heb je soms wel zo’n hoekje.
Net wat Vitani1994 zegt is ook leuk, hebben ze ook bij Blokker, als dat toevallig in de buurt is :wink:

Bij de Xenos hebben ze ook altijd hele leuke dingen met een Nederlands tintje (Delfs Blauw). Misschien kun jij daar iets leuks tussen vinden? Daar hebben ze ook de sleutelhangers met een klompje eraan waar Vitani1994 't over heeft.

Iets met Delfts Blauw is wel heel Nederlands!

^ Iets met delfsblauw is idd leuk, ik heb ook een keertje een armbandje gemaakt met delfsblauw achtige kralen gemaakt, moet je maar in me verkooptopic kijken en dan bij de old Holland collection. Misschien kan je daar wat inspiratie uithalen?
(is btw niet als reclame bedoelt :wink:, binnenkort verwijder ik dat verkooptopic)