Brief naar hem schrijven?

Ik was bezig met een jongen die 2,5 reizen met de trein van mij vandaan woonde. Na een paar weken begonnen we elkaar leuk te vinden maar we merkten dat het gewoon niet werkten vanwege de afstand. Ik ben er ontzettend verdrietig over. Hij is zaterdag nog bij mij geweest en die dag ervoro was hij jarig. Nu ben ik vergeten zijn cadeautje te geven en ik vind toch dat hij het nog hoort te krijgen aangezien we gewoon nog met elkaar praten enzo. Nu wil ik die armband opsturen aan hem met een brief erbij of zou ik dat niet doen? En daarin zetten dat het ons herinnert aan de mooie tijd die we hebben gehad en dat het jammer is dat he zo eindigt etc. Denken jullie dat hij zou denken van wtf is dit? of zou hij het lief vinden? We vinden elkaar beide nog leuk maar het werkt niet door de afstand en hij is bang dat als we door gaan dat het straks meer pijn doet als het over is.

Ik denk dat hij de brief wel mooi vind, maar dat hij er aan de ene kant ook wel weer verdrietig van kan worden. Een lange-afstandrelatie mislukt niet altijd hoor.

ik vind die brief echt een cool idee, maar idd, een afstands relatie mislukt niet altijs, ik heb er nu ook een, al 2 maanden!!! dus niet opgeven vanwegen de afstand!!! gewoon veel bellen, en elkaar vertrouwen!
veel suc6

zozo al 2 hele maanden.

xD

ah als jullie elkaar allebei leuk vinden, doen! hij zou het juist leuk vinden hihi. denk ik dan. maar blijf wel contact houden na de brief, anders lijkt het zo van dit zijn mijn laatste woorden:(

afstand relaties mislukken niet altijd, liefde is sterk. Ben meer dan 8 maanden samen met mn vriendin die 4/5 uur reizen verderop zit…

Ik zou het doen. Is toch hartstikke lief :slightly_smiling_face:.

Maakt dat wat uit dan? :crazy_face:

ik zou het ook gewoon doen, is toch hartstikke lief?

Zelfde als cupcakex3…ik heb precies hetzelfde en als je het contact behoudt is het sowieso leuk

wou net zeggen, doe is niet zo lullig.

Papa zegt net wel van het is nu klaar dus waarom ga je dan nog een cadeau na sturen wat vinden jullie daarvan? Mijn brief is trouwens helemaal niet slijmerig die er bij zit maar gewoon lief en niet iets in de trant van dat ik hem terug wil.