Brief aan mama.

Ik heb spijt van die dingen die ik je heb aangedaan, je stond altijd voor me klaar. Je was de enige die me wou begrijpen, ookal kon dat niet. Je hebt me negen maanden gedragen en ik doe nu zo tegen je. 1 jaar later heb ik echt spijt van me daden.
Zo’n grote bek die ik tegen jou had en heb. Maar ik wil dat nietmeer, ik wil veranderen… voor jou. Maar het gaat zo moeilijk als je niemand hebt die in je gelooft. En je het allemaal maar alleen moet doen. Ik verwijt jullie beide niks, want ik hoef maar te vragen&het is al onderweg. Ik besef nu hoe erg het eingelijk is… hoe moeilijk ik jou 't maak. Een bijdehand, lastig kind soms. Want als het niet ging zoals ik wilde, dan had ik mijn mond al weer klaar. Ik kan niet vaak genoeg zeggen mama, ik heb spijt. Snap nu niet wat me bezielde, huil de laatste tijd echt veel omdat ik het nietmeer weet. Niet meer weet hoe ik het goed moet maken. Ik zie het zelf ook wel in dat t zo niet meer gaat , ik kan niet zonder jou. Je bent alles voor me zonder jou kan ik echt niet. Mama, jij bent degene waarvoor ik volhoud. Ik heb echt spijt, dit verdienen jullie niet & zeker jij niet mam! Ik heb zovaak te horen gekregen dat ik echt erg was hoe ik deed. Ik luisterde niet, dacht dat 't bull shit was, maar het was wel erg & het werd alleen maar erger omdat je er nooit wat van zei. Je wist niet wat je moest doen & liet het gewoon gebeuren. Ik heb spijt mama, echt spijt. Er zijn mensen die geen moeder meer hebben & ik heb de beste van de hele wereld! Je verdient dit allemaal niet, IK HOU VAN JE, BEN TROTS OP JE & IK KAN NIET ZONDER JE! Mama, je bent echt alles voor mij.

zou ik dit naar me moeder sturen? of niet… ik weet 't echt niet. ;x

Waarom niet? Ik denk dat ze het echt super zal vinden.

Ja echt? Ik twijfel echt heel erg, of dit niet overdreven of dom is ofzo…

Mijn moeder zou zo’n brief niet waarderen. Zij zou het leuker vind als ik gewoon eerlijk zeg dat ik van d’r hou, en een knuffel geef. Ik heb de grap van brieven geven aan mensen die vlak bij je zijn nooit begrepen, neuh.

jup sturen, ouders zitten er vaak wel mee als hun kind “gemeen” tegen ze is etc, van waar hebben ze het aan verdiend?
ze zou het echt waarderen :slightly_smiling_face:

Ik kan dat niet, ik kan wel ik hou van jou zeggen. Maar dan begin ik keihard te huilen. Mijn mama heeft zoveel problemen met dr drie dochters meegemaakt…
en ik heb echt n schuldgevoel van hier tot tokyo.

Hoe wil je het sturen dan?
Via mail vind ik namelijk niet zo mooi. Dan eerder als zelfgeschreven brief.
Of je zegt het haar in haar gezicht dat je het spijt?

Zelfgeschreven, ik heb het overgetypt op mijn computer.

Of lees het voor :’).

Ik zou het sturen naar je moeder, zal ze heel erg blij mee zijn.

Ja dat vind ik ook wel een goed idee,
maar als je niet durft kunt je het ook op dr kussen ofso leggen.

Het is toch ook niet erg om te huilen? Dan ‘‘weet’’ ze dat het je echt spijt.

Doen. Probeer het voor te lezen, lukt dat niet geef het haar dan.

Ik zou het doen. Als je iets niet kan zeggen, maar je kan het wel opschrijven is dat toch een mooie manier om te laten blijken waar je mee zit. Succes!

Gewoon doen!

Doe maar, dat waardeert ze zeker weten.

Ja idd, doen!

Het zou echt een opluchting zijn als mijn broer zoiets zou schrijven.

Um, ik zeg doen, maar wel met een ‘maar’ erbij, als ik namelijk heeeel eerlijk ben en ik denk dat als ik dit als moeder zou vinden, ik een beetje bang zou worden dat m’n kind zelfmoord wil plegen (ik zeg niet dat je dit wilt doen!) Maar dat is hoe ik het zou kunnen opvatten, het komt een klein beetje over als een afscheidsbrief, maar dit kun je voorkomen door te zorgen dat je erbij bent als ze 'm leest. Of indd wat al genoemd was zelf voorlezen en als je begint te huilen is dat echt niet erg, dan ziet ze juist hoe erg je het meent!

Ogod, ik kreeg tranen in men ogen van het te lezen… Heb zelf men mama ook heel hard teleurgesteld in bepaalde periodes van men leven en had daar heel veel spijt van. Gelukkig gaat nu alles wel weer goed.
Ik denk dat ze dit heel erg gaat appreciëren.

wow lief
ik zou het zeker aan haar geven
maar net zoals meer zeggen
probeer het voor te lezen en lukt het dan niet meer geef de brief dan