Brief aan jezelf

ik wil graag een brief schrijven aan mezelf, voor als ik 18 wordt (ben nu 15) wat zouden jullie daarin zetten?

Er is al een topic over ‘Before I die’: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/before-i-die-215177.msg10057243.html#msg10057243

Dit topic mag dus wel gaan over ‘Brief aan jezelf’ als je 18 bent!

Wow, dat brief idee vind ik echt supercool!

Op www.futureme.org kan je trouwens een email aan jezelf sturen in de toekomst!

ooh dankjewel, ik ga lekker neuzen op dat topic :slightly_smiling_face:

Over die brief, ik denk hoe je nu in het leven staat. En wat je verwacht van de toekomst.

hihi, had bedacht gister dat ik iets over mijn crush erin wilde zetten, hoe het daarmee is afgelopen ofzo, maar sinds gister avond is hij mijn crush niet meer :grinning:
ME SO HAPPY NOW!
misschien is het ook leuk als ik er een foto van nu bij doe?

up, hebben meer mensen dit al eens gedaan?

Ik heb het een tijd geleden gedaan. 1 voor als ik 17 ben en 1 voor als ik 20 ofzo ben : )

Ik schrijf ieder jaar één brief, omdat ik niet dagelijks in een dagboek kan schrijven. Zou niet weten wat ik er elke dag zou moeten in schrijven. Dus schrijf ik jaarlijks een brief die ik dan later ga lezen en die ik verstop in een soort tijdscapsule :slightly_smiling_face:.

leuk idee!
ik denk dat ik dat ook ga doen. :slightly_smiling_face:
alleen… wat kun je allemaal in zo’n brief naar jezelf schrijven?

super leuek! heb ik net ook gedaan! :slightly_smiling_face:

ik heb em geschreven voor over 4 jaar, dan heb ik als het zo doorgaat mn diploma. ik heb mezelf dr in gefeliciteerd xD

Huh, hoe moet dat dan? Houden ze hem 4 jaar bij de post ofzo? :")

als je niet slaagt ben je depressief en dan krijg je opeens een mail Gefeliciteerd met het behalen van je diploma, lijkt me best grappig

maar je gaat het gewoon halen.

ik heb het ook gedaan met die mail ben benieuwd krijg hem over 2 jaar:)

jaa (: ik krijg hem met oud en nieuw :stuck_out_tongue_winking_eye:
ik had er echt een hoop gezeik in gezet hoe het ging op school toen enzo, en een foto met een vriendin (waar ik nu ruzie mee heb, dus dat gaat nog leuk worden xd) en ook over op wat voor sport ik zat en over op wie ik allemaal verliefd was en wat grappige herinneringen ;p

Heel leuk!
Ik krijg m als ik 21 ben, in 2018, op mn verjaardag :slightly_smiling_face:

Ik heb mezelf gemaild, hij komt precies over een jaar aanwaaien in mn mailbox ;p

Ik schrijf elk jaar een brief naar mezelf die ik dan een jaar later, wanneer ik de volgende brief weer schrijf, open maak. Ik schrijf er dingen in die ik wil bereiken/heb bereikt, grote gebeurtenissen, over nieuwe vrienden die ik heb ontmoet, wensen voor de toekomst,…