Hallo,
Ik ben hier juist nieuw, maar er moet me iets van het hart.
Ik ben een paar dagen geleden gedumpt na een relatie van 2 jaar en 7 maanden. met de reden dat zijn gevoelens al een hele tijd over zijn.Maar ik geloof dit niet want hij deed uiterst lief de afgelopen tijd (niet speciaal meer dan anders, want hij is altijd lief).
We hadden sinds een week ruzie, en dit escaleerde dan in onze breuk. maar de ruzie is pas ontstaan na dat hij een nieuwe vriendengroep had, die hebben hem veel doen veranderen, hem elke avond mee uitnemen ( wat hij anders nooit doet). ik heb hem om nog een kans gevraagd want afgelopen tijd hebben we elkaar niet veel kunnen zien, maar nu heb ik wel elke dag tijd voor hem en nu dumpt hij me:(. we hadden al een reis gepland en veel van onze hobby’s zijn gemeenschappelijk… nu heb ik hem gevraagd om nog eens af te spreken, en hij is daar op in gegaan. voor de rest probeer ik hem tijd te geven en als we praten is hij erg kortaf. ik weet echt niet meer wat ik moet doen, want ik wil hem echt terug en zie hem nog verschrikkelijk graag, ik mis hem zo…
hoe moet ik me nu gedragen tijdens onze afspraak?? ik wil hem zo graag terug. iedereen zegt dat ik niet mag hopen, maar ik kan niet anders want dat is het enige wat me recht houdt…
alvast bedankt!