bretels

[i]heeii,
ik heb gister een zwarte bretels gekocht bij de h&m, alleen weet ik niet echt hoe ik hem goed kan combineren zelf had ik het vandaag zo aan, maar het kan natuurlijk ook met een wit blouse eronder:
http://i42.tinypic.com/300e9vs.jpg

heeft er verder nog iemand tips???
xoxo
[/i]

Ik vind het leuk. mssg idd ook eens met een bloesje proberen, maar vind di ook leuk. ztten ze gekruist op je rug of gewoon recht?

Leuk! Ik denk alleen wel dat ze met een wit bloesje iets mooier staan, wat minder simpel.

ja achter zit die gekruist, ik had hem vandaag met blousje aan alleen daar zitten nu make up vlekken op.
xxxx

iemand anders nog tipzz

ik ben best wel een beetje verliefd op bretels.
hoe wel ik ze wel snel sloop ):.
Ik draag ze met een donkerblauw blousje d’r onder.
of een roodmetzwarte.

okee ja ik had mijn vorige ook binnen een dag gesloopt :stuck_out_tongue: hihi
xxx

ik heb t niet zo op bretels :flushed: maar met een blousje lijkt me ook wel leuk idd

je kan ze ook laten hange
dat vind ik ook wel gaaf =)
en hier idd met bloesje is ook leuk. misschien zo met wit shirt, dan je bretels, en dan een vestje?

geeeen bloesje… dan lijk je gelijk zo heel netjes…

Ik denk dat ´t t tofste is met een beetje baggy jeans, gewoon effen shirt, en dan die dingen naar beneden laten hangen… alleen jammer dat ze geen blokjes hebben dat zou echt té tof zijn…

Juist omdat het met blouseje netjes lijkt is het heel vet. Witte blouse in je broek dus en dan bretels eroverheen! :grin: Had een vriendin van me laatst ook zag er heeel leuk uit (en ik vond het eigenlijk helemaal niet zo netjes, maar zij kleedt zich normaal helemaal niet net dus daar kan het door komen)

jaa superleuk! inderdaad met dat truitje is het leuk, of met wat iedereen als zegt met een blouse. waar heb je die gekocht?

ik heb ook rode met witte stippen bretels, die zijn ook moeilijk te combineren, ik doe het gewoon met zwarte broek, wit bloesje en bretels eroverheen, je kan er gewoon niet zo veel mee…

Ik heb ze ook gekocht in de H&M! Heel leuk of course, maar ze staan niet bij me. Met een effen shirt lijkt het jongensachtig, maar met een blouse staat het echt niet. Misschien tips?

Nice!
Ik draag bretels alleen altijd gewoon onder m’n kont zegmaar, zo hangend XD
Maar dat is niet jouw stijl denk ik als ik je foto zie.

of een grijze gardigan eronder, zie veel jongens daarmee lopen en dat staat wel leuk

afgelopen vrijdag in de serie de hoofdprijs op sbs 6 had ok zo meisje bretels stond egt zo leuk ik ga vnadaaag kopen haha

Oh ja staat heel leuk. Eigelijk moet je er dan ook zon hoedje bij doen. en van die leuke heren schoenen van de invito. Nice nice

Ik droeg ze naar school, en gelijk lachen 2 meisjes me uit. *yay*

Waarom?! Wat lullig/dom/laag, gewoon blijven dragen, laat je zien dat je niet bang bent ik wee tniet of je dat bent maar gwn dat je je niks ervan aantrekt (zou ik doen) hebben ze die nog bij de h&m
je kan zulke bretels toch ook wel met een shirtje met printje of motiefje ofzo dragen?

Ohja, twee jaar geleden droeg ik ze al :roll_eyes:, en ik weet nog wel dat ik buiten stond met een paar vriendinnen, en aan de overkant stonden zo van die meisjes naar me te wijzen en te grinniken.

x’D