Bretels

Heej uhm wat vinden jullie van bretels? Kan je ze beter vast maken of los laten hangen?
Enn welke zijn leuker, plastic bretels of leren bretels?
Dat was 't … xx

allebei is leeuk : los of vast, alsje der zelf maar zelfverzekerd by loopt, anders staat t stom
leren vind ik leuker : das net wat echter toch .

xx

leuk maar het moet wel bij je passen

Ik zou ze aan iemand geven wiens broek afzakt XD
K vind het echt dom hoe mensen ze tegenwoordig dragen…

ik vind vast leuker, maar je ziet er niet zoveel mensen meer mee als toen toch?
Of ligt dat aan mij. :’)

YAAY DIE ZIJN ZÓ LEUK :'D

Ik heb bretels aan een korte witte zomerbroek. De ene keer heb ik ze los andere keer weer vast. (:

Ik heb zwarte kunstof, ik draag em vast <3
Ik kreeg niet erg positieve reacties, maar ik vond het zelf erg cool :grin:

ik heb zwarte volgensmij elastiek/stof,
ik vind t erg hip als je ze vast doet!

Ik heb ze zelf ook :wink:
Maar ik vind los leuker.
Maar t moet wel bij je passen…

Ik vind het echt afschuwelijk.

Als je broek afzakt moet je ze vastmaken en anders moet je ze gewoon helemaal niet aandoen. Mijn mening :thinking:

waar vind je ze? ik zoek ze echt al suuuuperlang!

Ik heb vier soorten bretels en ik vind het juist leuk dat ik de enige op school ben die ze draagt. Vast vind ik het trouwens leuker. Ik haal ze altijd op de markt. Gister ook verschillende soorten gezien in de Jennyfer @ Lille Frankrijk. Maar of je daarna nou dagelijks komt?

Je kan ze ook bij clair’s kopen

oké, dan ga ik eens bij Claire’s kijken, dankjewel!

Ik vind ze best leuk maar ik zou ze dan wel vast doen, bij een boyfriend jeans ofzo dat los hangen vind ik niet zo. Maar waar kan je ze krijgen? Ér zit geen Claire’s hier in de buurt dus.

Ik heb zwarte van de H&M. ben er erg blij mee :’)

Ik had zwarte bij Claires gehaald [enkele jaren gelden], bleken het hele kleine te zijn. Heb ze toen gebruikt bij een zwarte taille-koker-rok en een grijs shirt met 3-4e mouw. Maakt het net ietsje meer casual .:grinning: