Breien

Sinds een paar maanden ben ik best fanatiek aan het breien. Natuurlijk niet hele garderobes maar sjaals, die bij iedereen wel in de smaak vallen en nu ook af en toe voor vriendinnen maak. Maar ik ben nog niet erg bekend met het vinden van wol in winkels. Ik koop het meestal bij de Zeeman of Wibra, maar die hebben niet alle kleuren, zo kan ik daar geen donkerbruin vinden. Weten jullie winkels waar ik ze wel kan vinden? Online bestellen kan ook, maar ik vind het we fijner om de wol van te voren te kunnen zien voordat de kleur verkeerd is of de draden te dun, dik of pluizig.

Ik zou ns kijken bij zo’n winkeltje waar ze wol, knopen, (brei)naalden etc. verkopen. Hier een straat verder ligt zo’n winkeltje, ik weet niet of ze dat overal hebben?

Bij de action zag ik vandaag ook wol liggen !

ik zou even zoeken op google, je zult vast wel bij jou ergens in de stad een leuk handwerk winkeltje hebben (:

Bij ons op de markt hebben ze heel veel wol en veel kleuren, misschien bij jou ook?

bij de pipoos heel veel. maar dat is wel duurder.

hema heeft sinds kort ook wol =D

bij veritas hebben ze imens veel wol, heb ik gisteren opgemerkt :slightly_smiling_face:
weet niet of ze dat in Nederland hebben en de prijs weet ik ook niet, oke dit was nutteloos xd

Als je echt specifieke kleuren zoekt volgens mij hebben ze bij garnstudio wel mooie kleuren en veel soorten. Alleen is dit een webwinkel.