Breien, haken, etc

Wie doet dat wel eens? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. En wat maak je dan? Ik zoek namelijk nog inspiratie, zelf ben ik bezig met een zwart afzakmutsje en een rode sjaal. Zal ik een foto posten als ze af zijn?

ik ben nu bezig met een appelblauwzeegroene sjaal te breien lekker lang en ontzettend dik

ik kan wel breien en haken, maar ik doe het nooit meer:P maar laatst heeft m’n moeder nog een superleuke sjaal voor me gebreit:D

Ik kan breien!
maar ik doe het nooit meer (A)

Haha, dat doe ik heel vaak!

Ik ga aan mn moeder vragen hoe het moet, lijkt me wel leuk.

hoe maak jij een afzakmutsje dan? :slightly_smiling_face:
Superleuk!

ja, wil ik ook wel weten!

in groep 8 moesten we leren breien :stuck_out_tongue:
kvond het wel grappig :grinning:
ik heb een kussen en een sjaal gebreid, sindsdien heb ik het geloof ik niet meer gedaan…

Ik ben net bezig met leren breien. :stuck_out_tongue:
Gewoon ff wat filmpjes op youtube kijken, hihi.

Ik zal morgen een foto posten van wat ik al heb, want de batterij is plat.

ik heb al best veel gebreid alleen heb ik altijd een probleem want ik begin er altyd aan maar maak het nooit af (oeps)
maar nu maak ik telkens lapjes en als ik er genoeg heb ga ik er een kussen of een deken van maken sppr leuk.=)

ik heb al best veel gebreid

x afzak mutsje [ donkerblauw]
x afzak mutsje [ geeeel ] maar hij is mislukt
x muts met verschillende kleuren
x heeeeeeele dikke sjaal [ zwart goude draadjes…] <3333
x lelijke trui [ maar die moest me moeder afmaken omdat ik het had verknald]
en nog wel wat dingen.:grinning:

ik brei veel en haak een beetje. ben nu met een trui bezig voor m’n zoon met ingebreide zuidafrikaanse afbeeldingen.

Hebben jullie leuke patronen voor bijvoorbeeld sjaals, en xShoutlove heb jij het patroon van het afzakmutsje??

Heeft iemand hier een uitlegje over hoe je een leuk afzakmutsje kunt breien? =D

het lijkt me heel erg leuk maar ik heb het nog nooit gedaan :stuck_out_tongue:

zwijg me ervan! ik heb op de basisschool 6 jaar lang naailes gehad van zo’n dikke lelijk vrouw met een lelijke pukkel >.<
en dat vond ik wel weer genoeg

Ik kan best goed breien, heb het veel gedaan :slightly_smiling_face: Maar wie heeft het patroon van een afzakmutsje? :grinning: Dat lijkt me echt superleuk! ^^