Brei en haak spullen opruimen

Mijn brei en haak spullen slingerd overal door het huis.
Zou het eigenlijk bij elkaar willen hebben. Alleen ik heb geen idee waar ik het spul het beste kan laten.
Dus hoe ruimen jullie je brei en haak spullen op?

Ik haak alleen.
Ik heb een mentale pennendoos waar al mijn haaknaalden en steekmarkeerders in zitten. Mijn garen zitten in een doos. De pennendoos zit ook in de doos als ik niet bezig ben samen met een mapje met mijn patronen.
Mijn moeder heeft mentale pennenkoker voor haar haaknaalden en een grote tas waar haar garen in zit. In zo’n tijdschriftenbak heeft ze al haar boeken en tijdschriften van haken zitten.

ik heb mijn haaknaalden bij elkaar gebonden met een elastiekje (heb er een stuk of 10)
en mijn garen heb ik allemaal in een tas zitten, met de haaknaalden er bovenop…

Ik haak alleen.
Heb van de blokker een grote naaidoos met twee ‘verdiepingen’. Op het bovenste plaatje liggen mijn haaknaalden / normale naalden, markers etc. Ook zitten er speciale vakjes voor mijn naaigaren.
Dan onderin zitten al mijn haakgaren, wat inmiddels niet meer past, dus ik heb ook nog een extra tas :slightly_smiling_face:
Al mijn patronen staat op mijn iPad.

Ik brei en naai alleen.
Heb een mapje met patronen en heb alles in een mand onder een kast liggen. Probeer alles wel altijd bij elkaar te rollen en met breipennen in elkaar te binden. Die tip met elastiekjes is ook erg handig!

Ik heb een knutselkast waar ik al het katoen en andere dingen in bewaar. en patronen heb ik in een map zitten

Die idee van een tas is leuk. En van die knutselkast is ook super. Is jammer dat ik geen plek heb voor een kast.
Ga straks opzoek naar een tas

Ik heb bij de action een set met breinaalden gekocht (maat 3,5/6/8/10) en het zit in een soort plastic buis die je uit kan schuiven, dus daar bewaar ik al mijn breinaalden in. Ik heb een kartonnen doos waarin ik al mijn garen etc bewaar en een tasje met breiwol (ik ben van plan een grotere doos te kopen zodat alles op 1 plek is).

hahahahaaha
ontopic:hmm misschien in een mand ofzo?