Breder

Ik ben iets breder gezet en omdat wij over een paar dagen vertrekken naar Italië en het daar best warm is vind ik het moeilijk om te kiezen wat ik aan moet doen.
Mijn bovenbenen zijn best breed en daarom denk ik dat een kort broekje mij niet staat, hebben jullie misschien tips wat leuk is als je iets breder bent?

Miss een leuk jurkje?

Als je wat bredere benen hebt, kan je idd best bv. een kleedje dragen met een strakkere taille en die dan wijder uitloopt, zodat je onderbenen mooi uitkomen.

Jurkjes, maar je bent in een totaal vreemd land, het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit als je gewoon in je hotel/ op de camping bent, bij ons op de camping in Italië lag vorig jaar altijd dezelfde vrouw in haar nakie naast het zwembad te zonnen. Ik denk dat ze 70 was ofzo, die gaf er niets om :’)

Dit, je kunt het beste je taille accentueren en je bovenbenen (deels) bedekken.

In Italië kom je vast geen bekende tegen, daarbij zien de meeste mensen er niet uit op vakantie. Dus je kan gewoon een korte broek dragen. Ik draag op vakantie ook eerder eem korte broek dan op school of iets…

Gewoon aan doen wat jij wil, ik zou me er niet te druk om maken. Ik heb zelf het probleem dat ik in geen mogelijkheid mijn benen gekleurd krijg, maar ik wil mijn vakantie er niet onder laten lijden :stuck_out_tongue: