brede voeten

hi, ik heb echt altijd een probleem met schoenen kopen…
als ik mijn voet opmeet heb ik maat 36, qua lengte zegmaar.
maar ik heb hele brede voeten…
dus ik moet altijd 37 en soms 38 kopen omdat ik er anders niet inkom.
maar met hakken bijvoorbeeld zijn ze dan gewoon veels te groot! en kan ik er niet op lopen.
met sneakers is het ook echt lelijk, mijn allstars bijv zijn gescheurd aan de zijkant, omdat mijn voeten te breed zijn.

is er iets wat ik tegen kan doen ofso?
want ik kan nooit leuke schoenen kopen, of ik loop weer met blaren.
heb vandaag hele leuke hakken gekocht, maat 37 maar ze zijn gewoon te groot. kom er ook heel moeilijk in, maar als ik ze eenmaal aanheb zijn ze gewoon te groot aan de achterkant. en aan de voorkant heb ik nog een heel groot stuk over.
ook als ik ballerina’s koop ziet het er gewoon niet mooi uit, omdat die ‘bobbel’ bij mijn kleine teen echt uitsteekt. heb ook sneakers die gewoon helemaal scheef zijn gaan staan, omdat ik er heel vaak op heb gelopen, en als ik ze aanheb lijkt me voet echt heeeeel breed… omdat dat stukje ook uitsteekt.

ik vind het echt heel vervelend… zijn er miss winkels waar ze echt brede schoenen verkopen?
please help hahah… dilemma xx

Ehmm, als je dan een 38 koopt en er een zooltje inlegt?
Werkt dat niet?

nog niet geprobeerd…
ik ga binnenkort naar de orthopedist, omdat mijn knieën naar binnen staan.
x-benen dus. de huisarts zei dat dit kwam omdat ik niet op goede schoenen loop…
ik heb ook in sneakers altijd 2-3 paar sokken aan, omdat ze anders te groot zijn en ik anders niet normaal kan lopen. kan ik nu ook niet, krijg heel erg last in me kuiten/knieën en gewoon me hele benen, en ik loop echt zo scheef als een ik-weet-niet-wat…

Een zooltje kan heel erg helpen.
Mijn moeder heeft 1 voet maat 39 en de andere 40. Maar dan koopt ze dus 40 en is er één schoen te groot, als ze hier een zooltje in legt is hij gewoon net als de andere, dus dat werkt bij haar super.

ja als het goed is krijg ik ook zooltjes die naar mijn voet worden gemaakt.
maar daarvoor moet je ook altijd een maatje groter kopen.

in spanje doen ze trouwens voetoperaties hahaha :’)
maarja dat is ook een beetje heftig

Dat klinkt ook een beetje eng, vind ik zelf. =’]

ocharme…

? als je niks nuttigs te zeggen heb reageer dan niet

Ikzelf heb ook zooltjes + smalle voeten. Dat is ook gene pretje, geloof me. Ik weet hoe je je voelt als je nieuwe schoenen gaat kopen.