brede schouders

Hoi allemaal! Ik heb heel brede schouders en ik ga binnekort shoppen voor lente-zomerkleding. nu vroeg ik me af of er bepaalde modellen zijn die brede schouders wat minder doen opvallen en welke modellen ik best niet koop? xx

Modellen die je niet moet kopen; tanktopjes
voor de rest geen idee

Ik wil dat ook wel weten want ik heb hetzelfde probleem! maar het enige wat ik weet is dat je beter geen shirtes met alleen zo’n band om je nek (kan niet goed uitleggen miss snapt iemand wat ik bedoel) kan dragen!

Haltertops?

Dat heb ik ook + grote borsten dus shirtjes kopen is altijd een ramp.

Ik vind tanktops het fijnst, iniedergeval geen shirtjes die zeg maar helemaal dicht zijn bij je hals. Haltertopjes vind ik het ook niet echt minder maken.

oh ik droeg vroeger altijd haltertopjes lol xD

Heb ik ook, weet meestal ook niet zo goed wat voor shirtjes ik aan moet. Geen dingen met accent op de schouder iig xD

Ik vind brede net mooi. of je moet ze wel heeeel breed hebben haha:P
dus ik zou gewoon kopen waar jij je goed in voelt !

ik heb zelf ook hele brede schouders.
maar het stoort niet ofzo.
ik denk, je bent wie je bent.
schijt aan de rest ;$.
koop gewoon kleding waar jij je fijn in voelt.
of je klasgenoot het nou stom vind of niet.
veel succes met shoppen :]
x’

Inderdaad, ik vind brede schouders ook juist mooi. Ik heb het zelf ook, en ik draag meestal jongensshirts om het nog extra te benadrukken xD
Maargoed, ik ben wel een beetje vreemd. Dus als jij je niet op je gemak voelt met brede schouders zou maar geen jongensshirts aandoen.

Ik heb ook brede schouders, maar stoor me er niet zo aan… :stuck_out_tongue:

Maar als je het toch wil camoufleren, kun je het best geen haltertops dragen, en wel hempjes met een bredere band. Tshirjes kan allemaal wel :wink:

Ik vind het ook zwaar kut. Ben verder namelijk wel heel slank, dus pas shirtjes ook nooit goed. Dan heb ik bijv voor breedte van mn schouders maat L nodig en voor de rest maat S. Ik hou het dus meestal op een hemdje+vestje.

Bij mij valt het trouwens niet zo heel erg op bij andere mensen. Dus bijv bloesjes met pofmouwtjes kan ik nog wel aan. [die zijn meestal net wat wijder]

ik heb het ook echt vervelend voel me ook echt niet prettig in een hempje vet irritand dus aan mij heb je ook niet veel
hoop dat mensen nog tips weten

ik heb ook wel brede schouders, niet zoheel erg maar bijv een bikini die met een touwtje om je hals zit, dat staat me echt nieeet xd
maarja ik heb geen tips sorry

upje

beter geen haltertopjes,wel v-halsen,en topjes met wat bredere bandjes,liever geen spagettibandjes
maarja,ik heb ook wat bredere schouders,maar ach
oh en gen pofmouwtjes,dat accentueert ook heel erg
have fun with the shopping ^^

Ik heb ook brede schouders, en grote borsten. Leuk, maar irritant.
Ik doe nooit hempjes aan die in je nek zitten en geen V halzen, maar ronde halzen.

Ik heb ook brede schouders, maar het is niet lelijk. En je zou eigenlijk gewoon aan moeten trekken wat je mooi vind, maar hier zijn wel wat tips:

ik zou ook zeker geen tanktops aantrekken dat maakt het juist breed en ik zou iets aantrekken dat het flatteert, dus iets dat los en wijd is niet te strak want dan accentueer je het juist, of een schuin truitje, zodat de lange horizontale lijn over je schouders doorbroken wordt… snapje? :thinking:

Wow een S en een L? Dat is redelijk breed ja…
Haha heb zelf ook brede schouders, maar de ik vind het juist wel leuk om tanktops te dragen. Liever geen spaghettibandjes, want dat is net iets te ijverig… :relieved:!
Voor de rest als je er problemen mee hebt, geen schoudervulling modellen die nu weer inkomen?

xsuccesverder!