Brede schouders ):

Helloo allemaal,
ik heb best wel brede schouders en voel me hier ook een beetje onzeker over. Ik durf bijvoorbeeld geen strapless jurkjes/shirt meer aan te doen en kan veel bikini’s niet aan omdat mijn schouders dan heel erg opvallen.
En het rare is: 2 jaar geleden had ik dat helemaal nog niet zo erg! *zie plaatje*

http://i53.tinypic.com/2nk3wic.png
(1e foto is 2 jaar geleden, 2e is net gemaakt)

Het is ook niet zo dat ik aan bodybuilding doe, of een sport waarmee je spieren kweekt, ik doe aan paardrijden, tot 1 maand geleden deed ik dat 4-5x in de week.
Weet iemand misschien hoe ik er voor kan zorgen dat mijn schouders minder breed worden/ het minder opvalt?
Alvast bedankt xx

Wat wil je er aan doen, het zijn je schouders en die moet je ooit gaan accepteren. Het wordt er niet anders van hoor, als je ze gaat haten.
Maar verder geen tips sorry.

Ik heb ook redelijk brede schouders en ik kreeg er laatst een keer een compliment over haha. Maar misschien dat het met vestjes of lange mouwen minder opvalt?

Ik vind dat je helemaal geen brede schouders hebt, eigenlijk.

Het kan aan mij liggen maar zo breed vind ik ze dus echt niet?
Volgensmij is het meer dat je bovenarmen meer spieren hebben gekregen. En ja, spieren verdwijnen vanzelf als je er niets mee doet, dus als je minder paard rijdt zal het vanzelf wel minder worden. Maar nogmaals, ik vind het echt helemaal niet zo breed.

ik heb ook brede schouders -.- maar geen tips, ik dnek dat we gewoon ongeluk hebben en het moeten accepteren…

Ik denk dat jou schouders echt niet breed zijn.

Geen schoudervullende kleding dragen.

Mooie schouders! :slightly_smiling_face:

ik heb ook bredeschouders, niet dat ik mij er voor schaam of zo.
maar het is best irritant met kleding, dan kan ik voor mijn taille bijvoorbeeld wel 34 aan maar dan met m’n schouders niet

Ik vind je schouders niet breed maar het lijkt wel of je ze heel erg aanspant. Het ziet er heel stijfjes uit. Misschien helpt het als je ze gewoon ontspant en naar achteren rolt?

naast jou “brede” schouders, ben ik me niet brede schouders aan het voorstellen…
maar dat lukt me niet, dus volgens mij is het heel normaal.

Zo breed zijn je schouders nou ook niet he!

Valt heel erg mee. Vaak heb je een heel ander beeld van jezelf dan dat anderen van je hebben. :slightly_smiling_face:

Hoor je van andere mensen dat je brede schouders hebt? Want wat ik met mijn eigen “minpuntjes” merk is dat het bij andere mensen nieteens opvalt! Ik vind je schouders niet zo breed eigenlijk, het kan ook een beetje bij je bouw horen!

en het is je bouw, daar kan je niks aan veranderen.
Misschien een beetje met kleding werken, geen schoudervullende kleding dragen en dat soort dingen.

Mijn schouders zijn net hetzelfde! Niks aan te doen… De ene foto doe je jouw schouders ook wat achteruit hé en het hangt natuurlijk allemaal van de kledij ook af… Je hoeft je nergens voor te schamen :slightly_smiling_face:

Ik vind je schouders niet eens zo breed hoor. Maar er valt ook weinig aan te doen eigenlijk.

Je hebt echt geen brede schouders… en ook echt een heel mooi lichaam.