Brede schouders

Hoiii, ik ging vandaag zwemmen en ik kreeg van iemand te horen dat ik brede schouders heb. Zelf ben ik onzeker hierover, maar het is niet zo dat ik andere kleding wil dragen om dat te verbergen. Ik vraag me dus nu af, heb ik wel echt brede schouders? Ik ben erg lang ( 180 cm ). Mijn schouders zijn ongeveer 100 cm, ik heb horizontaal gemeten. Vinden jullie dit breed of niet? XO

100 centimeter? Hoe heb je dat gemeten dan? Van uiteinde schouder tot andere of van je onderarm ofzo? Mijne zijn minder dan 50 van schouder tot schouder dus… ik kan me niet voorstellen hoe breed het dan bij jou moet zijn lol no offense.

Oepsss, ik bedoel van schouder tot schouder is het 50 cm en heel mijn bovenlichaam rond zegmaar 100.

En wat als ze 100cm breed zouden zijn? Wat kan jij daar aan doen? Wat een opmerking van die iemand. Ik heb er geen mening over en als ik een mening zou hebben, zou ik het niet hardop ventileren.

ik heb ook brede schouders, maar wat kan je eraan doen??
het enige wat je eraan doet, is er rekening mee te houden qua kledij dat het je past of niet (spaghetti bandjes bv )
Als ze een opmerking geven over je brede schouders,
moet je gewoon zeggen al lachend/pochend:" Je weet wat ze zeggen he, vrouwen met brede schouders…" en een gigantische knipoog erbij, lachje en weglopen.

Of gewoon: “dan heb je een grote schouder om op te huilen, hé.” Als andere opmerken wat voor een grote kutkop je hebt om eventjes voorbeelden te geven…

Don’t be insecure! Brede schouders zijn juist super mooi, en daar is niks mis mee :slightly_smiling_face:

Thaanks! Vind die laatste ‘dan hebje een grote schouder om op te huilen’ mooi :blush:

Helemaal niets om onzeker over te zijn! Zijn juist superveel meiden die lopen trainen om mooie brede schouders te krijgen.

Om echt te weten of je brede schouders hebt, moet je ook je heupmaat opmeten en kijken of je schouders breder zijn dan je heupen.

Ik heb ook brede schouders (als je van achter een foto van mij maakt ben ik net een omgekeerde driehoek haha), maar wil het niet verbergen. Heb dat jaren gedaan en ben er echt klaar mee.

Wees er trots op, brede schouders zijn mooi! :slightly_smiling_face:

Brede schouders zijn juist mooi, daardoor lijkt je taille smaller. Daarom trainen veel meiden ook voor bredere schouders.

Heeel erg bedankt allemaal, jullie hebben me allemaal heel erg geholpen xxxx

Ik krijg altijd te horen dat ik brede schouders heb als compliment nog nooit in een negatieve manier. Ik pas sinds een jaar nu ook mijn kleding stijl eropaan zodat ik het nog beter laat zien.