Brede schouders

Hee,
Ik weet dat er al een paar topics zijn over brede schouders, maar dat is dan meer hoe je ze smaller kan laten lijken en dat is niet waar het mij om gaat.

Weet iemand kledingmerken met brede schouders? Ik heb namelijk qua hemdjes maat S, maar ik ging laatst een shirt passen en dat paste zelfs in maat L nog niet qua schouderbreedte, terwijl het voor de rest echt een vuilniszak was.
Ook shirts van de H&M pas ik niet, maakt vaak niet eens uit welk model het is (zolang er maar mouwen aanzitten).

Dus welke merken hebben brede schouders?

Up!

Train je veel ofzo? Zelf vind ik brede schouders niet echt mooi bij meiden, maar hier heb je natuurlijk niks aan. Uhh. Ik zou eig niet weten hoe je het minder kan laten opvallen. Of je gaat er trots op zijn :3. Veel leuker dan het te verbergen.

Het is toch niet de eerste keer dat jij tshirts koopt? Waar heb je je vorige tshirts gekocht?

Nee, zo ben ik gewoon gebouwd.
Ik zeg juist dat ik het niet minder wil laten opvallen, zo erg valt het niet eens op, maar ik wil gewoon kleding kunnen kopen xD

Ik heb echt heel weinig tshirts, heb er 3 ofzo. 2 van de only en 1 van de zara, maar die hebben pofmouwtjes, dus dat geeft wat extra ruimte. Die van de zara (maat m) is nu trouwens ook al te klein.

Aha oke. Nou uhm. Koop van die beetje wijd zittende shirtjes ofzo :3?
Die mensen meestal met een riem, alleen op de plek van de riem, strak om hun lichaam laten zitten ofzo. Nouja geen flauw idee hoe het heet.

Weet niet echt wat je bedoelt xD

Oh, ff kijken of ik er wat van kan vinden.

Heb net opgemeten wat de omtrek van mn schouders is, 97 cm. Ter vergelijking, mijn taille is 60 cm.

zoiets kan :
http://shop.hm.com/nl/sho…RI_3_4_SLEEVES&shoptype=S

(bedoelde ik niet)

• zoekt verder -

Kan het niet echt vinden.
Trouwens, dit is de 2e keer dat ik ooit op de H&M site zat. Had eig wel gedacht dat ze wel hadden, wat ik bedoelde ><’

inderdaad wat DEADxPEGASUS zegt wijdere shirtjes dragen. Of van die luchtige blousjes alleen dan geen riem om je taille want dan benadruk je dat weer zegmaar denk ik … Hoop dat je er wat aan hebt :grinning:

Ja maar dat benadrukken maakt dus niet uit xd.

Oke, afgelopen jaar zag ik er nog heel veel mensen mee lopen. En nu kan ik er niks van vinden o.O (wat ik precies bedoel)
Zal wel weer uit zijn ofzo xd.

Dan krijg je juist zo’n zak idee. Het valt niet super erg op dat mn schouders breed zijn bij andere mensen en als dat wel het geval is kan dat me weinig schelen, want zo ben ik gewoon.

Ik heb eigenlijk liever een merk, want die modellen vallen vaak toch hetzelfde. Oke, tenzij je van die dingen met extra brede schouders en schoudervullingen neemt, maar dat ziet er ook niet uit, omdat mn schouders ook gewoon recht zijn.

Ik zou eig niet weten wat je moet doen. Ik wel mensen met wat bredere schouders, maar die kunnen nog wel gewoon shirtjes aan, die goed zitten, zeg maar.

Oke, dus niemand tot nu toe weet een merk waarbij de schouders breder uitvallen?

Ik heb zelf ook in verhouding behoorlijk brede schouders, maar ik kan wel bijna altijd gewoon shirtjes aan? Ik heb meestal wel een M nodig, als ik niet 10 jaar zou hebben geturnd had ik waarschijnlijk wel in een S-je gepast, ik baal er eigenlijk nu best van, dat ik zulke schouders heb, maarja, er is niet zoveel (meer) aan te doen. Oke, heb je niks aan dit, ik zou het dus ook niet weten, omdat ik ook bijna altijd in ‘normale’ shirts pas…

Bij mij is het echt puur bot. Oke, er zit ook wel wat spier aan, maar het bot voel je er makkelijk doorheen.

Maar je spieren zwakken toch ook weer af als je ze minder gebruikt?

van die truitjes met vlindermouwtjes mss?

http://www.welikefashion…d36e0b7c0cbe57581b854.jpg