Brede rug?

Ja, ik heb dus BH-maat 85B. En ik vroeg me af of ik dan dik ben. Als in is het excuus dat ik een brede rug heb onzin, net zoals het nergens op slaat om te zeggen dat je gewoon zware botten hebt, of slaat het wel ergens op? En zijn er meiden met hetzelfde probleem? Want 85C komt wel veel voor, maar 85B volgens mij niet. Ik heb qua confectiemaat eigenlijk altijd 38, 40 met jasjes etc, maar dan ben ik toch niet extreem dik?! Waarom deed die vrouw in de Hunkemöller dan zo ongelofelijk meewarig van “ooh maar u bent nog niet aan de pil? Nou dan worden ze nog wel wat groter, maakt u zich geen zorgen.” Dus; is het heel erg raar om een bovenwijdte van 85 cm te hebben? En zo ja, zijn er dan dingen die je kunt doen om die bovenwijdte te verkleinen? Want volgens mij helpt afvallen niet.

Iedereen heeft een andere bouw, dus het zou inderdaad kunnen dat jij qua bouw wat breeder gebouwt bent dan andere meiden.

Je maakt je zorgen door je BH maat of je dik bent of niet? Dan kun je beter in spiegel kijken. En daarbij ligt het inderdaad aan je bouw. Mijn omtrek ik 65 en ik heb ook maat 38. Nothing to worry about.

Dat kan gewoon joh,
dan hoef je niet per se DIK te zijn,
jemig wat lullig van haar :open_mouth:
Als je gewoon wat breder gebouwd bent, kan het bij wijze van spreken altijd nog zijn dat je geen grammetje vet hebt ofzo!

Ik geloof niet dat je echt kan afvallen als het echt de breedte van je botten/ribben zeg maar is, maar mocht je van jezelf weten dat je wel gewoon wat ‘vet’ hebt zitten (niet lullig bedoelt, en hoop niet dat ik hiermee dat insinueer) dan zou dat er misschien nog wel afkunnen (:

Denk ik.
Haha ik ben dan natuurlijk geen alleswetende :sunglasses:

:heart:

ik heb 80C en ben dus helemaal niet dik, dus dan zal dat bij 85 ook niet echt uitmaken,
wel ben ik behoorlijk lang, dus daarom misschien alles in verhouding wat groter:P

ik heb een brede rug maar omdat ik verder best slank ben heb ik wel gewoon 75 als omtrek
mn zus is echt maar iets dikker dan ik en zij heeft ook 80 of 85 als omtrek
je hoeft niet perse dik te zijn, mn zus is ook echt niet dik x]

Dat. Maar normaal gesproken heb ik maat 36 of heel soms 38. Maar een jurkje in maat 40 paste net dicht =.= Echt heel lasig. Want maat 40 valt voor de rest weer te groot.

Nee, je hebt toch gewoon smalle en brede mensen? Als je er verder geen dikke speklaag op hebt zitten kan het prima dat je gewoon een brede rug hebt, er zitten nou eenmaal ribben in :stuck_out_tongue:
(En ik weet niet of je echt ‘zware botten’ kan hebben, maar twee mensen die er ongeveer even dik uitzien kunnen ook nog best veel schelen in gewicht…)

Hahaha dank jullie wel voor jullie reacties, ik ben blij dat het één hoogstwaarschijnlijk niks met het ander te maken heeft:) Dankuzeer!

Mag ik een stukje van je rug?
mijn rug(taille) is echt maar 58 cm ofzo :confused:

Het lijkt me niet dat je te dik bent hoor!
Niks mis met een wat bredere rug (:

je mag best een stukje van mij taille?

Ik heb 85A, en ik ben echt niet dik. Ik denk dat het gewoon een combinatie is van een brede rug en een ‘diepe’ ribbenkast. Het heeft echt niks met je gewicht te maken.

Ik heb 75 als omtrek maar ik heb voor de rest ook maat 40 als topjes dus dat zegt echt helemaal niets geloof ik:P