Brede nagels

Hoi,

ik heb best brede vingernagels en daardoor lijken ze als ik ze vijl snel heel vierkant in plaats van mooi lang ovaal.
Heeft iemand dit ook? Hoe vijlen jullie dan je nagels?

Alvast bedankt!

Misschien heb je hier iets aan?

hee! ja dit heb ik ook! ik heb ze op dit moment niet zo erg lang, maar ik vijl ze wel rond. Ik laat meestal het midden van de nagel ietsjes langer dan de buitenkant (als je snapt wat ik bedoel :’) ) Als ik ze langer heb doe ik eigenlijk het zelfde. Ik heb wel eens geprobeerd ze recht af te vijlen aan het eind, maar dat zag er bij mij echt niet uit! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die van mij waren eerst rond, nu heb ik ze zo laten groeien en knippen dat ze tussen vierkant en ovaal zitten. Nu breken en scheuren ze ook niet zo.

Maar ik heb ook brede nagels en toen ik ze rond af knipte leken ze nog breder, nu valt het wel mee (:

Bedankt voor de tips! Ga zo even proberen ze anders te vijlen!

ik heb precies het zelfde!
mijne zijn best lang en eerst vierkant maar ze leken best breed .
IUk vijl ze nu altijd ovaal in de richting van puntig en mn nagels lijken er smaller door en me vingers langer en minder dik!!

Ik vind vierkant wel mooi eigenlijk :’)

haha hier nog eentje, ik vijl ze ovaal -soort van puntje-
en ik heb bijna elke dag nagellak op waarbij ik dus niet mn hele nagel lak maar eigenlijk alleen het middelste waar door mijn nagels super lang lijken :flushed:
Het valt trouwens niemand op dat ik alleen het midden lak voor het geval daar vragen over komen…
als dit zegmaar je nagel is : |_| - Lak ik alleen het streepje daarbuiten niet…
hahah sorry voor de vage uitleg…