Brede meisjes..

Bonjour!

Helaas pindakaas… ik ben best breed. En ik baal daar ontzettend van… Zijn er nog lotgenoten die weten hoe je dit een beetje kan wegwerken met kleren? :grin:

Groetjes!

Breed als in brede schouders, brede heupen oid?
Of breed als in grote maat? (want daar zijn al topics over, ook een grote algemen)

Ehh eigenlijk alles is wel breed o.O Brede schouders, brede benen, grote kont en brede heupen :stuck_out_tongue:

Ja maar ben je dit van je bouw, of ben je dik/stevig hihi:p

Ik heb opzich ook een best brede borstkas, helaas…
Dat wordt ook nog eens versterkt door het feit dat ik smalle heupen en dunne benen heb.
Ik heb geen idee wat je hier eigenlijk aan kan doen. Upje voor jou dus. (:

Ik vermijd shirtjes die strak zitten bij m’n heupen, want dat laat ze alleen maar groter lijken. Verder vaak een vestje/blazer over m’n shirtje, vind me daar zelf dunner mee lijken. Ik draag wel gewoon een skinny jeans, ookal heb ik dan brede benen. Ik draag meestal een brede riem in m’n broek en dan voor mijn shirtje daar een beetje in, cammoufleer ik ook gelijk mijn ‘buikje’ mee en het accent komt op de riem te liggen waardoor m’n kont weer minder dik lijkt (en in sommige broeken is dat sowieso al minder) of ik draag een iets langer shirtje/tuniekje dat half op mijn kont valt c:

Ik ben btw niet extreem breed ofzo hoor, gewoon wat meer dan normaal. Maar als ik me zo kleed zijn er mensen die me 20 kilo lichter schatten haha

thanks to 5 jaar wedstrijdzemmen heb ik nu brede schouders -________-
maar opzich erger ik me er niet zo aan, ik vind tanktopjes/haltertops/spaghettibandjes alleen verschrikkelijk lelijk staan, en schouder vulling is ook echt een no-go voor mij.

ik heb brede schouders & armen, me no like.

Ehm nee :stuck_out_tongue: Ben niet dik… Heb niet echt n plek op mijn lichaam waar ik een vetrol kan creeëren. Eigenlijk wel helaas… Want dan kon ik afvallen. En minder breed zijn daardoor.
Ik weet niet of ik echt zo extreem breed ben als gemiddeld… maar ik ben iig veel breder dan de meisjes uit mijn klas… en daar schaam ik me best voor.

misschien kan je op internet kijken voor kledingtips?