Brede heupen

Met ‘normaal’ bedoelen ze toch gewoon dat het geen extra opvallend kenmerk is en dat vele vrouwen dat hebben. Ik vind het jammer dat sommige mensen echt altijd commentaar hebben op dingen. Als er nu gezegd was ‘Zoooo, dat heb ik nog nooit gezien, ziet er heel vreemd uit, vind ik niet normaal hoor.’, dat had je dan beter gevonden.
Ik veronderstel dat jij dit niet hebt en nu bedoelt dat ze jou niet normaal vinden maar dat vat je toch fout op vind ik.

Heb ik ook: brede heupen die net zo breed zijn als m’n schouders en een slanke taille :slightly_smiling_face:

Ik vind dat juist mooi… had ik maar heupen :dry:

Geen reclame voor een blog ofzo maar op lifesplash zag ik een scriptje van wat je het best stond als je brede heupen hebt!

http://lifesplash.nl/scriptje-welke-kleren-passen-bij-jou/ (:

Ik heb brede heupen dikke boven benen :frowning_face: heb net foto gemaakt dat ik een strak rokje aan heb , vind het niet zo mooi bij mezelf

@Anneisdenaam Ik heb precies dezelfde heupen als jou! haha

T.S. Ik vind jouw heupen echt mooi, ik heb ze zelf ook maar iets minder. Soms is het wel irritant vooral met broeken kopen, omdat mijn benen en heupen niet in verhouding zijn dan.

Eerst had ik er echt een bloed hekel aan omdat ze zo opvallen en het past niet echt bij mn figuur

maar aan de andere kant ben ik wel blij, want het is vrouwelijk, en veel meisjes die ze niet hebben willen ze, en wij hebben ze :grin:

Ik heb ook brede heupen. Bij anderen kan het wel mooi staan maar bij mij staat het ECHT niet mooi. Ik heb dunne benen, geen borsten geen billen enz. En dan wel brede heupen, echt afzichtelijk lelijk.

ik heb echt bijna hetzelfde lichaam als topicstarter. Alleen ben ik volgens mij nog iets smaller in mijn taille.
Tja, ik vind mijn heupen soms best wel vervelend :stuck_out_tongue:

Ik val op meisjes, en ik vind meisjes met brede heupen het mooist.

Ik vind dat wel mooi :grin:

Ik heb het best wel erg, en dat wordt vooral versterkt doordat ik uit verhouding ben. Ik heb namelijk erg brede heupen, veel kont en ook erg brede dijen, mijn taille is normaal, maar mijn schouders zijn juist ontzettend smal en ik heb ook nauwelijks borsten dus daardoor lijkt het veel erger.

Ik heb ook dat probleem, gewoon een normale dunne buik maar dan heb ik echt hele brede heupen waardoor meestal mijn broeken gewoon goed staan maar soms net iets te strak zijn. Ben nu ook nog in de pubertijd (15 jaar) dus ze worden alleen nog maar breder waardoor bijna al mijn broeken nu te strak worden. Vandaar dat ik vaak treggings en stretchbroeken draag, die kunnen er wel een beetje tegen als m’n heupen nog iets breder worden. Persoonlijk vind ik brede heupen echt niet mooi, ik vind ze bij ook gewoon heel lelijk, maar sommige zeggen, wees blij dan heb je ook een dikke kont, maar ik vind dat juist heel vervelend en ik wordt lichtelijk onzeker van die dikke heupen en kont als ik bijvoorbeeld in m’n bikini loop…

Ja dat heb ik ook! Ik heb alleen wel iets bredere schouders maar ook amper borsten en een dunne taille, ik vind het gewoon echt niet staan bij me…

Inderdaad haha. En ik heb dat probleem met broeken ook, ik moet gewone jeans altijd 1-2 maten groter kopen om mn bovenbenen en kont erin te krijgen terwijl hij dan bovenaan dus gewoon 1-2 maten te los zit. De enige pasvom die ik echt fijn vond was van de Levi’s Bold Curve maar die zijn zo duur.

vind het prachtig, doet me een beetje denken aan de kleine zeemeermin

Mannen zien brede heupen onbewust als vruchtbaarheid. Dat is iig waar ik me maar aan vasthoud haha :wink:

Ik heb hetzelfde probleem; broeken kopen is heel lastig hierdoor… ik ben allang blij als ik een maatje 36 pas! ik heb eigenlijk hetzelfde lichaam als TS… maar een heel smalle taille en soms vind ik het heel erg mooi in een mooi jurkje bijvoorbeeld,

maar aan de andere kant… ik heb brede heupen/bovenbenen en dat maakt me weer een beetje lomp voor mijn gevoel ofzo :frowning_face:

TS, ik vind eigenlijk dat jij helemaal geen brede heupen hebt. Eerder ‘normaal’ en ‘gemiddeld’.