Brede heupen

Ik vind het mooi! Er zit bij mij amper verschil tussen mijn taille en heupen, helaas. Met als gevolg dat ik 24/7 riemen in broeken moet, alles zakt af :")

Ik heb het ongeveer hetzelfde als jij! Ik weet niet hoe je schouders eruitzien maar die van mij zijn dan weer ongeveer zo breed als mijn heupen en door mijn hele slanke taille heb ik dan echt zo’n vreemd figuur haha. Maar ik vind het mooier dan helemaal geen rondingen en kleine heupen hoor!

Ik heb precies hetzelfde als jou! Alleen ik heb een klein beetje spekkie op mijn buik haha

Jammer dat er meteen weer wordt gezegd dat dit ‘normaal’ is en dat je zonder heupen niet vrouwelijk bent.

TS, ik vind het er prima uitzien :slightly_smiling_face:

Ik vind het er mooi uitzien!

Ik heb precies hetzelfde, smalle taille brede heupen. Weet nog steeds niet of ik er blij mee moet zijn of niet

Ziet er gewoon goed uit hoor?

ik heb dat inderdaad ook,
en daarom heb ik al meer dan 9maanden geen spijkerbroek meer aan gehad heb dan het gevoel dat ik dik ben en dat het me niet staat?
meer mensen die dat kennen??

Ik heb precies hetzelfde als de foto op pag. 1
Ik vind het bij mezelf echt lelijk, want mijn heupen zijn echt uit verhouding met mijn lichaam omdat ik niet echt brede schouders heb.

Ik heb hetzelfde maar mijn heupen zijn nog ietsje breder denk en ik heb een bollere onderbuik haha ;p
Eerst was ik er ook echt totaal niet blij mee, maar ik heb vriendinnen die gewoon letterlijk een plank zijn en die zouden echt een moord doen voor mijn vormen, dus ik begin ze langzamerhand ook iets meer te accepteren haha

Ik heb brede heupen en dat is MOOI! Vooral als je slank bent :grinning: (maar nu ben ik een beetje aangekomen hehe)

@KRULLIEBOLL jep herken ik! Ik draag ook niet zovaak van die spijkerbroeken, meer van die zwarte broeken enzo… Me verhoudingen zijn wel goed etc, maar ik heb dezelfde heupen als op de foto. Hier kan toch niks aan veranderd worden lijkt me? Je heupen als het ware wegtrainen?.. Helaas… Hahaha. Ik vind het wel vervelend als ik een bikini aan heb, dat me bovenkant van mijn lichaam dan gewoon dun is, en dan komen opeens me heupen. Maar hé niks aan te doen eh :stuck_out_tongue:

Ik heb precies hetzeflde. Ik heb van boven maat 36 en me broekmaat 42 en zelfs dat is soms te klein. Me figuur stoor ik me niet super erg aan. Het enige wat ik wel heel vervelend vind is dat ik gewoon nooit een leuke goedpassende broek kan vinden. Ze zitten altijd te strak. of passen maar zodra ik buk kun je alles zien. Laatst zei een meisje in de skooter tegen me, tsja meisje dit is ook geen schikte winkel voor jou je kunt beter naar andere winkels gaan. Je bent te breed :S:S Okee ik ben niet super dun, maar dik?? Nee dat zoiezo niet. Ik heb alleen wel heupen. Maarja

bij mij zijn het vooral m’n dijen, maar ik ben er trots op. (:
het is alleen wel verdomd lastig om broeken te vinden! doordat m’n bovenbenen best stevig zijn (moet elke dag een flink eind fietsen naar school, dus flinke beenspieren) pas ik niet in ‘gewone’ broeken van bijv. h&m; als die goed zitten bij m’n benen zakken ze van m’n kont af…

ja ik heb ook brede heupen en een smalle taille

ik vind het wel mooi en vrouwelijk, alleen broeken kopen is erg lastig.

maar ben er wel trots op

Ik heb het ook, iets anders dan jij maar alsnog. En een best wel dikke kont in vergelijking met mijn lichaam, ik ben redelijk dun. Maar ik ben er wel trots op hoor. Beter vrouwelijke vormen dan een rechte plank.

ohh wat een wereldtopic!
ik heb ook ontzettend brede heupen.
bij sommige mensen is het mooi. maar ik irriteer me er zoo erg aan :frowning_face:
ik durf geen jurkjes aan te doen omdat het er echt niet uitziet.
als ik een spijkerbroek aan het ‘hangen’ mn heupen er letterlijk overheen, en dik ben ik totaal niet.
ik heb zelfs al aan plastische chirurgie ziten denken.
ik leef helemaal met je mee.
mensen die zeggen dat je je niet moet aanstellen maar het is echt zoo slecht voor je zelfbeeld :frowning_face:
ik ben ook zoo jaloers op die meisjes die gewoon een mooie taille hebben :frowning_face:

Ik heb niet echt brede heupen, heb best een smal figuur van mezelf. Vind ik stiekem wel jammer, het kan je een zo mooi figuur geven. Helaas zal ik het nooit krijgen, als ik aankom, komt het allemaal in mn benen… Gelukkig heb ik dan wel weer een hele mooie smalle taille (oke dat klinkt alsof ik een enorm ego heb maar zo bedoel ik het niet haha). Dat maakt een hoop goed, want daarmee heb een beetje hetzelfde effect :slightly_smiling_face:

(ik ben trouwens ook maar 1.60 dus als ik breder zou zijn (ook al is het op de juiste plekken), zou het er denk ik een beetje apart uitzien)