Brede heupen

Hoii,

Volgens mij bestaat dit topic al maar hij was een beetje uitgestorven dus ik dacht ik begin een nieuwe…

Ik heb ontzettend brede heupen sommige mensen zeggen dat het juist mooi en vrouwelijk is. Ik wil wel een foto posten zodat jullie zien wat ik bedoel?

Hebben nog meer meiden hier brede heupen en wat vinden jullie ervan?

ja ik :expressionless:
vind het echt zoo ff*kin irritant, echt een hekel aan x(

Niet echt brede heupen, maar wel brede dijen :pensive: ook heel vervelend.

Had hele brede heupen. Was er ook super trots op.
Ben nu afgevallen en vind m’n figuur minder vrouwelijk -.-

Mijn dijen zijn best wel breed. Het is wel in verhouding dus ik vind het best.

Mijn bouw is gewoon breed, dus ik heb brede schouders en brede heupen. Het is geen vet of zo, maar het is zo irritant. Vooral met broeken

Ik heb brede heupen en een bijna platte kont en een klein buikje dus broeken kopen is voor mij praktisch onmogelijk haha :stuck_out_tongue:
ach ik ben trots op mijn rondingen :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook, brede heupen en mijn benen zijn ook niet echt dun. Ik haatte het vroeger omdat mensen dan opmerkingen gingen maken dat ik dik was, terwijl ik niet dik dik ben. Tegenwoordig krijg ik juist complimentjes dus nu ben ik er wel trots op =]

Als je voor de rest heel dun bent is dat supervrouwlijk en mooi. Denk aan beyoncé en nicki minaj. Wees blij op je rondingen. Ik heb wel taille maar ik wou dat ik wat meer rondingen had…

Hier even 2 foto’s om te kijken of jullie het zelfde hebben haha…
Ik heb ook dat ik van de voorkant heel breed lijk door mijn heupen… :frowning_face:

op de eerste foto mijn heupen en op de tweede foto mijn middel om de verhouding te laten zien

http://i46.tinypic.com/wu331t.png

http://i48.tinypic.com/35koear.png

Kan mooi zijn, kan lelijk zijn.

Brede heupen = mooi. Oke nu spreek ik mezelf ook een beetje tegen want ik heb zelf ook brede heupen en flinke bovenbenen in vergelijking met de rest, maar als ik naar andere meisje kijk die het hebben vind ik het juist mooi terwijl ik er bij mezelf altijd aan irriteer haha.

Bij jou vind ik het mooi staan hoor! Over hel algemeen vind ik het wel mooi en vrouwelijk staan! :slightly_smiling_face:

Ik heb precies hetzelfde figuur als jou en ik baal er echt van, maar bij jou stoort het me helemaal niet haha (scheef verhaal maar goed)… Ik probeer nu gewoon af te vallen, want bij mij is het deels ook vet denk ik, iedereen zegt dat het toch niet zal helpen maar ik hoop nog steeds van wel haha…

Je bent gewoon vrouw. Niks vreemds aan hoor xD Ik snap niet waarom dat lelijk zou zijn

Oh lotgenoot! Al is mijn taille nog een stuk smaller, ik vind het bij mezelf totaal uit verhouding maar bij jou vind ik het mooi hoor.

Ik vind je heupen echt mooi hoor. Helemaal niks mis mee.

Hahaha join the club!
Ik heb ook echt een heel groot verschil zitten tussen mijn taille en mijn heupen… echt niet handig T_T

Jij en ik hebben precies hetzelfde lichaam! Bekijk het even anders, stel je mocht kiezen tussen: het lichaam je nu hebt, dus brede heupen en een slanke taille OF slanke heupen maar geen taille en bijgevolg lovehandles binnen x aantal jaar. Je keuze is snel gemaakt, toch?

Ik heb hetzelfde lichaam! Als je heupen hebt, is je lichaam juist in proportie en mannen vinden het geweldig. Ik zou balen als ik geen heupen had…Het nadeel is dat je niet alle kleren aankan. Pofrokjes/broekjes en capri’s zijn ‘uit den boze’ en jurkjes sluiten vaak niet goed aan rond je taille.