Brede heupen

/

A lijn jurkjes/rokjes!

ik zou taille rokjes dragen! ik heb zelf een hele smalle taille en bredere heupen, en ik vind dat zo mooi staan dan, als je juist het mooie van je lichaam accentueert. ik weet alleen niet of dat wel je ding is. Ik draag het overgens niet altijd, vaak draag ik een broek met een hempje tot over me kont/half op me kont. dat slankt ook wel een beetje af naar mijn idee

aaaaiiii juist géén brede riem op je heupen dragen!!! daar worden je heupen echt nog breder van.
als je een riem draagt over je jurkje/shirtje of wat dan ook heen, doe hem dan echt in je taille (schrijf ik dat goed?)

ik heb op internet wat tips voor je gevonden:
Een lange broek met rechtuitlopende pijpen en een rechte vouw.
Een wikkeltop die net wat langer is.
Een rechte rok met een tuniekje en ceintuur die de taille benadrukt en die nét over de heupen valt
Een smalle jeans met rechte pijpen en een smal truitje dat net langer en slanker valt.

Nog enkele tips:

• Benadruk andere lichaamsdelen, bijvoorbeeld je taille, borsten, benen of iets in je gezicht
  • Draag langere shirtjes die over je middel en/of heupen vallen
  • Draag lange, recht uitlopende broeken
  • Kies niet voor uitlopende rokjes
  • Vermijd superstrakke kleding of kleding die opvallende prints of details hebben bij je heupen
  • Draag geen superopvallende riemen
  • Vermijd plooien. Vooral plooirokjes en plooibroeken accentueren je heupen héél erg

heeft dat niet gewoon iets met afvallen te maken ?!!?

Dat is je bouw van je lichaam…

Dat is dus echt belachelijk. xD (niet beledigend bedoel) Dat is gewoon je bouw.
Ik heb dat zelf ook. Ik heb brede heupen en dat heb ik altijd al gehad, zelfs toen ik 10 was. xD Ik ben nou aan het afvallen, en dat zie je heel goed, maar mijn heupen blijven helaas gewoon zoals ze zijn.
Mijn borsten zijn daarbij heel klein, waardoor het helemaal uit verhouding is.

@ Doenie, haha ik denk niet dat veel meiden rechtuitlopendepijpbroeken kopen. Ik niet in iedergeval en ik heb ook behoorlijke breden heupen.

Ik doe er toch altijd een ceintuur om. Ligt er ook net aan wat ik aan heb.
Een blazer of een jasje kan ok als je hem open draagt. Uhm kies ook dan alleen geen halve blazer, of iig die boven je heup eindigd, dit accentueert je heupen heel erg.

I join the club!

Wat bredere heupen zijn toch juist mooi ? of ben ik nu gek ?

Je bent gek. haha.
Ik join the club ook. Echt verschrikkelijk irritant is het en mij zal je ook nooit een een strak truitje zien. Soms heb ik wel een strak shirtje aan maar dat is dan met pf mauwen, dus druk van boven en zwart.

Verder heb ik vaak een blazer aan (ik heb gehoord dat als je hem juist dicht doet afslankt?) of een langere wijde blouse met taille riem…
en ook gewoon vaak van die langere shirtjes!

neh, niet helemaal belachelijk. Ik bedoel als je dik bent heb je ook grote heupen? Maar het kan idd ook je bouw zijn, en dat het gewoon bot is ipv vet. Ik vind het trouwens niet altijd lelijk hoor, brede heupen. Ligt ook aan je taille. Ik zou je taille gaan benadrukken (:. En niet te strakke shirtjes dragen ;p

ja het kan gewoon in je famielie zitten dat al het vet als eerst anar de heupen gaat en je daar ook het laatst bij afalt daarom zijn er ook zoveel verschilende ligamen omdat bij iedreen het vet dat ze hebben anders verdeeld is

Bah, bij mij zit het vet ook altijd op mijn heupen en dat steekt dan echt uit zeg maar, want de rest van mijn lichaam is wel redelijk slank. Ik heb er een hekel aan want wanneer ik ga lijnen gaat het er op alle plekken af behalve daar :frowning_face:

Is toch juist mooi wat vrouwelijke vormen?
Maar idd een jurkje of een rokje.

Ik heb ook brede heupen maar dat is de bouw want het zijn mijn botten gewoon en er zit amper vet dus xD Ik draag wel gewoon strakke dingen. Vind het wel mooi staan.