brede heupen.

Ik heb best brede heupen,
daardoor voel ik me in spijkerbroeken nooit echt goed maar ik draag ze wel,
ik weet echt niet wat ik daardoor moet dragen eigelijk, ik wil gewoon dat ze wat minder… euhm ‘aanwezig’ zijn…

lieve schat.
brede heupen zijn juist mooi.
en geven je ass gewoon de finishing touch.

http://img.perezhilton.com/wp-content/uploads/2009/03/pcn-beyonce__oPt.jpg

wees er gewoon blij mee!

gewoon niet te strakke shirtjes dragen, maar wat meer wijdvallender?

dat probeer ik ook,
maar dan lijk ik helemaal dik, terwijl ik eigelijk niet echt een buik heb en wel smalle taile en ook wel wat borsten die ik ook niet wil laten verdwijnen…

Accepteer het gewoon en niet zeuren, je gaat er niet dood van

Ik ken dat gevoel, ik voel me soms net een peer : P

Een rechte spijkerbroek of een met een beetje een uitlopende onderkant verbergt het bij mij wel, maar dat is niet helemaal het model spijkerbroek dat nu veel te koop is en lang niet iedereen vindt het mooi, maar je kan het proberen.

ja idd, misschien een spijkerbroek met uitlopende onderkant (:

Ik ken dat ook
en ik haat de broeken zoals ze nu zijn,
die zitten te laag op je heupen, ze zouden wat hoger moeten komen, dan zit beter

Bij mij zit het dus in de familie. Ik draag het liefst jurkjes of rokjes, maar heb best dikke bovenbenen. Broeken passen me nóóit. Ik probeer altijd langere shirtjes en tuniekjes te dragen.

Ik heb vergeleken met de rest van mijn lichaam een smalle taille; de broeken krijg ik niet over mijn kont heen, en als ik ze er wel overheen krijg, zit de broek van achter heel los. Daarom draag ik dus lange shirtjes.

ik heb ook brede heupen. ik vind brede heupen wel mooi, maar het is verschrikkelijk shoppen, vooral spijkerbroeken is echt een ramp. ik denk bij brede heupen is het beter om een rechte pijp spijkerbroek te kopen. dus niet zo een skinny jean, maar eentje die van je bovenbenen tot je enkel in een rechte lijn loopt.
maar goed schaam je niet om je heupen. is juist hartstikke sexy!

http://community.post-gazette.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Components.UserFiles/00.00.00.21.57/MAD-JOAN.jpg

ik weet niet precies hoe je lichaam is maar ik zou er iig trots op zijn! maar anders zou ik niet strakke shirts dragen, en vooral shirts met a-lijn! taille-riem dragen helpt misschien ook!

Ik heb zelf ook best wel brede heupen, voelt heel vervelend maar de meeste jongens vinden het vaak juist sexy!!

maar dat van die taille-riem is volgens mij juist niet slim? want dat benadrukt juist het verschil tusse de smalle taille en de heupen, dan lijke ze volgens mij juist breder

Hoeft heus niet peree lelijk te zijn.
Je kan het ook proberen te verbergen door taille rokjes te dragen, die dan wijd vallen.

Dat jongens brede heupen sexy vinden is ook niet altijd zo hoor, het is als je figuur in balans is en je taille dunner is dan je borstkas en heupen. Bij mij zijn alleen mijn heupen breed en de rest van mijn figuur loopt gewoon recht, en dat vind ik niet mooi.

Ligt eraan wat voor kledingstuk en wat voor riem het is… ik heb ook brede heupen en in het ene staat het geweldig en in het andere ben ik net een hobbezak…

ik wil juist brede heupen.
dus wees er blij mee :stuck_out_tongue:

Ook ik ben “gezegend” met brede heupen.
Op zich vind ik het niet walgelijk ofzo, als ik kijk naar die latjes bij ons op school ben ik daar best blij mee. Maar 't is vet irri om goede broeken of rokken te vinden.
Intussen heb ik al een paar dingen gevonden:

x Lange skinny jeans, of net vanonder wat wijder
x Zwart of heel donkerbruin (echt, dat zwart versmalt is géén fabeltje!)
x Spannende truien tot net iets over je heup
x Decolletés dragen, dat trekt de aandacht van je heupen weg =)

ik heb het ook,
vind het echt niet lelijk maar zo vervelend bij broeken zoeken!
ik neem meestal
donkere kleuren
rechte broeken

en ik draag vaak rokjes/jurkjes
staat meestal toch nét wat beter =)

Ik heb ook brede heupen…
Heb er verder geen last van alleen met kleding moet ik wel een maat groter omdat het wel over m’n heupen heen moet…
OT:
Die brede heupen maken je tot wie je bent, wees er trots op!

Ik heb ook brede heupen, maar ik slaag voor broeken meestal wel bij de H&M ^^
Slimfit wordt het volgens mij genoemd…