Brede heupen en een bikini aan

Heeii…
Misschien vinden jullie mijn probleem niet echt een ‘probleem’, maar ik heb er zelf toch behoorlijk last van…
Ik heb namelijk nogal brede heupen, en het lijkt wel alsof ze niet minder willen worden…

Met m’n taille ben ik op zich wel tevreden, als zou er wel iets af mogen, maar daar kom ik dan al in de problemen… Eigenlijk heb ik nu iets overgewicht, maar als ik afval, gaat het altijd eerst weg bij mn armen, dan bij mn borsten en taille, dan in mn gezicht… vervolgens bij mn onderbenen…

Maar mn bovenbenen en heupen komen altijd pas als laatste en die worden pas minder als je bij mn buik altijd al mn ribben kunt zien… dus dan is het gewoon niet in proportie…

Dan heb ik shirt maat 36 en broek maat 42… Dat vind ik dus niet staan… Nu heb ik dus shirt maat 40 en broekmaat 42… en daar ben ik op zich wel tevreden mee… Niet echt te zwaar,

Maar als ik dan in de zomer een bikini aan wil doen, dan ben ik altijd heel blij met de bovenkant… gewoon een mooie taille en redelijk grote borsten (80C) maar als ik dan naar mn heupen ga, dan lijkt het wel alsof het broekje dan IN mn heupen gaat zitten omdat dan mn heupen een soort van worden ‘ingedeukt’ omdat het daar natuurlijk iets dikker is, maar ik vind dat echt zo lelijk staan…

Nu is mijn vraag… Zijn er nog meer meiden die daar last van hebben en wat doen jullie daar dan aan? Gewoon in een bikini en je er niets van aantrekken, speciale oefeningen om je heupen/bovenbenen af te slanken in plaats van de rest… of wat voor soort bikini doen jullie dan aan? En met name het broekje…

Sorry voor het lange verhaal…xx

ook gewoon naar het zwembad enzo?

Ten eerste kan je (helaas) niet plaatselijk afvallen. Je kunt cardio gaan doen samen met krachttraining voor je benen en billen, maar daarmee word je niet ineens een hele andere vorm. Ik zou me als ik jou was er gewoon niks van aantrekken, je ziet het zelf waarschijnlijk erger dan anderen. Je moet misschien niet zo een broekje aan doen:

maar eerder zo iets

of een hipster o.i.d

Maar je hoeft het niet weg te werken hoor :slightly_smiling_face:

Trouwens, dat het broekje in je gaat snijden is misschien omdat je een te kleine maat aan doet? Of heb je groter ook al weleens geprobeert?

Ik vind juist dat shorts je heupen benadrukken eigenlijk! Wat Neggelswokkel zegt, kies een beetje een bedekkend broekje, als er heel weinig stof is lijkt het alsof er heel veel lichaam is en lijken je heupen dus groot.

Ik vind dit wel mooi:
http://i1.ztat.net/large/S1/95/1L/01/C5/02/S1951L01C-502@3.1.jpg
http://i2.ztat.net/large/S1/95/1L/01/C5/02/S1951L01C-502@4.1.jpg

Dat is idd een hele mooie… weet je ook waar je die kunt kopen? of iig een soortgelijke…

@Neggelswokkel; ja dat heb ik idd ook geprobeerd maar dat blijft hetzelfde, maar als ik dan weer een grotere neem dan glijdt ie af in het zwembad, het is niet dat hij dan ‘snijdt’ maar gewoon dat mijn heupen een beetje ‘indeuken’ net zoiets als wat er gebeurt wanneer je je vinger een beetje op je arm duwt…

^ Dat plaatje wat ik heb komt van Zalando, daar is precies die bikini te koop in veel kleurtjes geloof ik!

O, ok, dankje… ga gelijk ff kijken… :slightly_smiling_face:

Ik ken het idd, al is t bij mij denk ik wel iets minder. Ik heb het liefst óf een broekje aan dat echt van die touwtjes aan de zijkant heeft zodat je het zelf een beetje kan aanpassen als ie te strak zit, óf een iets hoger broekje. Niet zo’n 50’s hoogte, maar dat je aan de zijkant een cm of 10 hebt. Dan snijdt het er niet zo in.
Verder is mix&match mss wel een goed idee bij jou, gewoon het broekje een of meerdere maten groter kopen, dan heb je het sowieso al veel minder erg!

zat ik idd ook al over te denken…
Misschien een broekje dat aan de zijkant idd breder is…

Zo’n short broekje met een niet al te drukke print