brede heupen , dun lichaam.

ik ga dit forum even leesbaar houden.

Ik heb zelf ook erg last van brede heupen, maar dan niet botheupen maar echt een dikke laag vet heupen, ook heb ik erg last van een dikke kont, en benen. Maar daarin tegen heb ik weer een ‘normale buik’. Oke levensverhaal, maar to the point, heeft hier iemand tips? hoe ik minder vetheupen heb en kledingtips ?

Ik ken je probleem. Ik heb ook dunne armen, een dunne taille en platte buik en dan weer brede heupen. Ik voel me er soms echt onzeker mee, maar volgens mij valt het voor jezelf altijd meer op dan voor anderen.

@ Brooke

Ik leef al jaren met die verdomde brede heupen en op deze punten let ik altijd:

• Bootcut jeans staan het mooist
  • Skinny jeans: altijd iets grotere zakken op je kont voor evenwicht
  • Geen broeken met prints dragen
  • Baggy broeken (de zogezegde pyjamabroeken) flatteren echt niet
  • Geen tops dragen die verder dan het breedste gedeelte van je heupen komen
  • Bovenaan volume = goed, onderaan = NOOOOO
  • Als je wat smallere schouders hebt, kan je tops dragen die ze iets verbreden zodat er meer evenwicht is met je heupen.
  • Leg het accent op je bovenlichaam, maar ga niet bv. een enorm strak, felgeel topje dragen met een zwarte jeans. Dan valt het contrast met je onderlichaam enorm op.
  • Strakke kleedjes staan heel goed als je buik wel plat is (+ let op schouders!)
  • En het belangrijkste: ondergoed in de juiste maat. Een te kleine onderbroek kan al snel onnodige ‘ophopingen’ veroorzaken.

Edit: ik heb trouwens wat de TS heeft, alleen iets grotere borsten.

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Uhh dat op die foto zijn toch geen brede heupen? :flushed:

dat dacht ik ook eerder hoge botten van de heupen

Ik heb een zandloper lichaampje smalle schouders best wel grote boobs dunne taille en brede hopen stevige dijen

Ik heb ook brede heupen en Ben er eigenlijk wel blij mee. Anyone tips wat mooi staat bij brede heupen? Let me knoww

Je moet hier trouwens blij mee zijn. Jij hebt een ‘zandloper’ figuur. Sommige mensen beschrijven dat als het perfecte figuur. Ik zeg niet dat het zo is. Maar je moet er blij mee zijn :wink:

Het is wel het meest lastige figuur om te kleden, helaas.

gurrrlllzzz, heupen zijn prachtig!

Probeer highwasted broeken, werkt ook super bij mij.

ik heb dit ook maar niet zoals dat veel breder en ik vind het walgelijk bij jou is het echt prachtig je kan echt gwn leuke buiktopjes aandoen ofzo ik zeg maar wat en shorts dus je hoeft het echt niet erg te vinden:)