brede heupen , dun lichaam.

heeeei allemaal.

ik zit met een probleempje en ik hoop dat hier lotgenoten zitten of mensen die tips hebben voor me.
mijn lichaam klopt niet. ik ben heel slank, dunne benen, dunne armen, platte buik, kleine borsten, kleine kont enz. echt een kinderlichaampje dus zoals sommigen het noemen. dit vind ik niet erg, er is 1 probleem. ik heb mega brede heupen! gewoon echt buiten proporties, bij anderen kan het mooi zijn maar het past totáál niet bij mijn lichaam. ik heb altijd moeite met kleren vinden, en ik vind het gewoon verschrikkelijk…

heeft iemand hetzelfde of misschien kledingtips, en zouden hier operaties voor zijn?
xx

Sowieso niet aan operaties denken! Draag bijvoorbeeld een wijd bloesje met een skinny jeans en een blazer. Brede heupen zijn mooi?

ik vind breude heupen ook mooi, maar dan moet het wel bij je lichaam passen…
bij mij is het zegmaar zo:

Rare vraag, maar kun je misschien een foto plaatsen want misschien valt het wel reuze mee.
En brede heupen zijn heel vrouwelijk en handig voor kindjes baren.

Met zo’n tekening kan ik dit niet meer serieus meer nemen…

ik heb een foto op internet gevonden die lijkt wel op de mijne

Huh? Dat is echt niet zo breed hoor, het ziet er ook niet uit alsof het uit proportie is…

Ik heb hetzelfde, ik ben ook uit proportie omdat ik heel klein ben. Ik vind het zelf verschrikkelijk maar hoor juist vaak dat anderen het mooi vinden… omdat het goed gevormd is maar je toch slanke taille hebt.

Je kan het beste donkere broeken dragen met iets langere shirtjes (tot halverwege de heup) en een jasje wat getailleerd is (je moet je taille echt benadrukken)

Je moet het niet zien als een zwakke plek maar er juist je sterke plek van maken (: Hoe kritischer jij wordt naar die pebaalde plek toe hoe meer onzekerheid je gaat uitstralen en hoe sneller het op gaat vallen. Accentueer beter de delen van je lichaam waar jij tevreden mee bent en ben daar zelfverzekerd over dat werkt veel sterker dan je delen waarover je onzeker bent verstoppen. Echt.

Vroeger droegen vrouwen corsetten en trokken ze die in de taille steeds verder aan tot ze geen adem meer konden halen om dit resultaat te krijgen en jij hebt het gewoon van jezelf (:

Zulke heupen heb ik ook ongeveer, ik ben er heel blij mee.

lotgenoten? dat klink eerder alsof je het als een ziekte hebt

Als zo jouw heupen zijn ze normaal.

De meeste jongens houden wel van brede heupen. Ik zelf heb ook vrij brede heupen en was daar vroeger nogal onzeker over, maar steeds meer mensen geven me complimentjes en wouden mijn lichaam omdat ik wel heupen heb maar geen buikje. Brede heupen staat juist vrouwelijk.
Toch een tip, draag blousje’s of wijde tops dan vallen je heupen minder op.

guuurrrlll your’re blessed with thos hipzzz :bowing_man:

Zoals op die foto… Ik zou willen dat ik dat had…

Hier heb jij niks aan… Up?

Hoe oud ben je? Ik had ook al heel vroeg brede heupen en de rest is erbij gegroeid later.

Ik heb dit ook. Overal dun, maar mijn heupen zijn breder en hoog. Tja, balen, niks aan te doen :’)

Ik heb het niet zoals op die foto, meer dat het vanaf mijn taille (dunste punt van mijn bovenlichaam) vrij regelmatig ‘naar buiten’ loopt tot op mijn heupen (breedste punt in die area) maar dan moet ik erbij zeggen dat ik minder aanwezige heupen heb dan gemiddeld.

Ik heb dat ook. Of ja, ik ben niet echt smal boven, maar ik heb wel dunne armen, redelijk dunne buik, normale kont, kleine borsten maar echt dikke bovenbenen. Al zou ik een plat buikje krijgen, dan is het nog lelijk omdat ik zo’n dikke bovenbenen heb. Peervorm, je word bedankt.

Hahaa, toen ik dit zag dacht ik gelijk aan een tutu :’)

Maar okee. Je moet echt blij zijn met heupen! Ze zijn echt niet heel erg breed hoor. :slightly_smiling_face:

Ik ken een meisje die dat ook heeft en ik vind het eigenlijk best mooi!