Breast Gro capsules = pillen voor grotere borsten

Ik lees vaak in topics en op internet dat meisjes graag een maatje meer hadden willen hebben, en of er niet een pilletje bestaat waardoor je grotere borsten krijgt. Het standaard antwoord is dan ‘nee’, maar ik stond gister in de etos en zag daar dit staat:

http://i48.tinypic.com/k0pqa9.jpg

Pillen om grotere en vollere borsten te krijgen. Ik zag een doosje staan voor iets van 50 of 60 euro, op internet lopen de prijzen erg uiteen. Of het werkt weet ik natuurlijk niet (ik hoop dat moeder natuur me nog wat mee gaat geven, en voor de prijs wil ik liever nog even wachten), maar op internet zijn de verhalen positief. Op deze site staan wat ervaringen.

Ik wil absoluut geen reclame maken! Maar ik plaats dit omdat ik die vraag gewoon erg vaak tegenkom, en ik dacht dat ik zo misschien wat mensen kan helpen. :slightly_smiling_face:

Voor zover ik weet is het enige middel tot echt grote borsten, zwanger raken :V

Waarschijnlijk worden niet alleen je borsten dikker, maar ook de rest…

Loes: “Ik heb nooit iets te klagen gehad over mijn vrouwelijke rondingen, sterker nog ik ben heel lang té voluptueus geweest. Een jaar of twee geleden heb ik mijn overgewicht drastisch aangepakt. Helaas is met de kilo’s ook mijn cupmaat verdwenen. Mijn borsten gingen hangen en krompen zeker twee maten. Ik ben BreastGro in eerste instantie gaan slikken om ze weer wat voller en steviger te krijgen. Tot mijn verrassing zat ik na een kuur van ruim een half jaar ook weer op mijn oude cupmaat, zonder verder ook maar iets aan te komen. Ik ben zeer tevreden.”

Man, ik lijk wel op zo’n reclame mannetje van de tv. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben ik de enige die het gewoon echt NIET intresseert hoe groot je uiers zijn…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

maar idd, ik kan me daar (meestal) ook niet druk om maken…

Mmm… ik ga maar even aan de dokter vragen of dat werkt. Want als dat werkt, is het mijn redding

hmm ik geloof hier niet in

Oh je mag het wel laten weten wat de dokter zei :slightly_smiling_face:

nog nooit van gehoord! ben wel benieuwd of dat echt werkt.

Ik heb er inderdaad wat over gelezen. Het maakt hormonen aan waardoor je borsten groeien, maar als je stopt, breken die hormonen af en … yea… de rest kan je zelf inschatten.

Als dit allemaal van internet klopt. Ik weet niet eens of het werkt

:ok_woman:

firming cream ? is dat niet om alles steviger te maken?
Ik denk niet at je borsten ervan gaan groeien hoor.

Klinkt een beetje als een bs. maar als je oudere vrouwen er lekker stevige borsten van krijgen tsja :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je bent niet de enige :'P

Nee, ik verbaas me er ook over dat iedereen er zo’n huge probleem van maakt

goed, nu krijg ik de halve gs-bevolking over me heen

attack!

haha nee . ja ach ja, borsten zijn nu eenmaal iets waar vrouwen onzeker over zijn. En wie het niet is heeft er waarschijnlijk geen te grote of te kleine ;p

het kan inderdaad wel kloppen dat er in dat spul een hormoon zit als progesteron (wat je bij zwangersschap krijgt waardoor je melklieren zich gaan ontwikkelen enz.) in zit, en waardoor je tieten dus ook gaan groeien. Of het waar is, dat weet ik niet. Eerst zien dan geloven haha :’)

let me know!

En dat van wat jullie zeggen over hormonen dat kan wel kloppen. Want ik slik de pil heel erg vaak door (heeft de dokter me aangeraden) maar als ik dan na zo’n 4 maanden een stopweek heb, dan zijn mn borsten ook zeker 1 cup groter, ivm hormonen.