Breakup ..

Het is nu al een maand uit met mn ex, ik ging een half jaar met hem. Na dat het uit was gingen er zo veel dingen door mij heen. Ik dacht dat ik niet zonder hem kon. Maar het was genoeg, ik moest verder gaan. Ik heb veel vrienden laten stikken voor die ene jongen. Nooit gedacht dat er zoveel jongens rond lopen die mij leuk vinden. Het was moeilijk om verder te gaan zonder de gene waar ik zo veel op vertrouwde, zo veel van hield & zo graag mijn leven mee wou delen. Maar nu ik er zo op terug kijk, merk ik dat ik een stuk gelukkiger ben zonder hem.

Ik vraag me af hoe dat bij jullie is gegaan, (: <3

Zelfde ongeveer, alleen ging ik bijna 4 jaar met iemand. Was al paar keer eerder kort uit, kwamen we steeds samen omdat we dachten dat we niet zonder elkaar konden, maar de relatie was gewoon slecht voor ons. Dus nu eindelijk defintief over. Ik lach nu weer, heb al tijden niet meer gehuild, heb veel vrienden, ga met leuke kerels ook om. Ik heb weer een toekomst om naar uit te kijken.

@xMiss_carolaa Wauw, 4 jaar is echt lang :astonished: Uhuh , ik snap je. Ik heb nu ook al een tijd niet meer gehuild terwijl ik dat een maand geleden nog minstens 3 x per maand deed (;

ik ben ook beter af zonder hem.
natuurlijk mis ik mijn beste vriend, want dat was hij ook.
maar eigenlijk valt niet zoveel meer te missen aan een jongen die je opzadeld met allerlei geheimen die later niet waar blijken te zijn, en een jongen die je gebruikt voor sex en daarbij nog 4 andere meisjes ook gebruikt in diezelfde periode. ik dacht echt; Wie ben jij ?!

Ik had 11 maanden met m’n ex, dat was m’n langste relatie tot nu toe. Ook m’n eerste keer echt verliefd zijn. Het was een fijne relatie, maar niet echt gezond. Ik zag hem elk weekend en ik wilde constant bij hem zijn. Ik denk dat dat onze relatie ook heeft gedood. Op den duur had ik er gewoon genoeg van, en ik wilde een pauze inlassen maar daar hield ik me steeds niet aan. Uiteindelijk heb ik het gewoon uitgemaakt, en m’n leven is sindsdien ook beter geworden. Ben closer geworden met mensen die eerst “oppervlakkige” vrienden waren, en daar ben ik heel blij om. Tijdens die relatie heb ik ook al m’n vrienden verwaarloosd en dat vergeef ik mezelf nooit, dus ben ook niet van plan dat nog een keer te doen.

Liefde maakt echt blind, en dat merk je pas als het voorbij is. Ik wilde echt altijd in dat perfecte wereldje zijn van hij & ik.

waarom kan ik hem niet gewoon vergeten? ;|

Als er echt sprake was van liefde, is dat ook moeilijk. Geloof me, er gaan geen dag voorbij dat ik niet aan mijn ex denk… En ik denk dan ook echt heel vaak op een dag aan hem. Maar dat is normaal, mijn ex was mijn eerste echte liefde, je deelt alles samen, en ineens is dat weg. De liefde bij mij is wel al weg, maar de herinneringen verdwijnen niet zomaar, ik denk dat ze dat bij mij nooit zullen doen. Maar het moet je niet weerhouden van doorgaan met je leven, en je moet er niet bij zitten treuren. Het is vast uit voor een reden, je hebt weer een kans om iemand te vinden die je wel gelukkig maakt, en die gelukkig is met jou.

Wow, fijn dat je dat gevoel hebt. (Dat je gelukkiger bent zonder hem.)
Het is voor mij iets meer dan een maand uit en ik vind het nog steeds wel heel moeilijk, ook al voel ik me wel weer redelijk “normaal”.

Probeer het van je af te zetten!
heel veel succes

Time will heal it!

na meer dan 2 jaar was ik niet meer happy met m’n relatie. maar ik was, deels doordat ik teveel tijd aan hem had besteed, veel vrienden kwijtgeraakt dus ik maakte het niet uit, omdat ik dan bang was dat ik dan niemand meer zou hebben. maar toen ontmoette ik een andere jongen, en dat was gelijk raak. toen wist ik echt niet langer bij hem kon blijven, en heb het uitgemaakt. dat was súpermoeilijk, omdat die jongen op wie ik verliefd was ook in amerika woont en ik dus weinig vrienden over had. dat was naar maar ondanks dat ik vrij alleen was, merkte ik wel dat het beter voor me was. toen ik nog met hem samen was, huilde ik vaak zonder reden, en dat was daarna eigenlijk over. ik deed geen dingen meer die niet goed voelden. en ben langzaam maar zeker weer vrienden gaan maken dus ik heb zeker weten een goede keuze gemaakt. (: