Hee allemaal,
Ik heb vier en een half jaar lang met mijn ex gehad. We deden alles samen en hij was mijn beste vriend. Eigenlijk heb ik, naast hem, geen vrienden met wie ik zo’n sterke band had. Dat zijn allemaal meer oppervlakkige vrienden, geen goede vrienden. Vorig jaar moest hij een half jaar naar het buitenland voor zijn studie. Daar heeft hij met een ander meisje gezoend. Ik ben heel boos geworden en heb het afgelopen jaar veel van hem gevraagd. Nu zit ik in het buitenland, en heeft hij het uitgemaakt.
Ik zit hier alleen, en hij wil niet met me praten. Bovendien vind ik het moeilijk om hulp te zoeken en mijn verdriet aan anderen te vertellen. Ik wil er alles aan doen om het goed te maken, maar mijn ex negeert me en heeft alles van ons op al zijn social media verwijderd. Ik kan geen contact meer met hem opnemen, en ik weet niet wat ik moet doen.
Over een paar weken ga ik naar Nederland en gaan we praten, maar tot die tijd ben ik een wrak. Hebben jullie tips zodat ik deze tijd een beetje overleef? Ik lig alleen maar te huilen en mijn gedachten dwalen altijd af naar hem. Er is niet iets groots gebeurd waardoor het uit ging, maar hij zei dat hij ongelukkig was. Ik heb hem te veel gepusht het afgelopen jaar en hij is er gewoon klaar mee. Tot de dag voor hij het uitmaakte leek het nog alsof alles goed ging, en nu ben ik gewoon helemaal alleen.