Breaking Bad

http://blogs.nd.edu/oblation/files/2013/09/BreakingBad.jpg

Breaking Bad is een Amerikaanse televisieserie. De serie liep van 2008 tot 2013. Er zijn 5 seizoenen en 62 afleveringen van rond de 50 minuten. Alle seizoenen staan op Netflix.

Let op, bevat spoilers.
De serie gaat over Walter White. Walter is een scheikundeleraar. Op het moment dat zijn vrouw zwanger is van hun tweede kind, stort Walters wereld in. De dokter heeft namelijk vastgesteld dat hij terminaal ziek is. Walter heeft longkanker en lijkt niet lang meer te zullen leven. Om er voor te zorgen dat zijn gezin na zijn dood niet in een financiële crisis belandt, besluit Walter over te schakelen naar een leven als misdadiger. Met de hulp van Jesse Pinkman, een uitgevallen leerling die in zijn klas heeft gezeten, maakt en verkoopt hij de drug crystal meth.

Kijken/keken er nog meer mensen naar deze serie?

(Er bestaat al een topic maar die is een beetje rommelig, excuses anders)

Jaaaaaaaaaaaaaa! Ik volg het ook, ga zo straks een paar afleveringen kijken. Aangezien het weer toch niet meewerkt. :cold_sweat:

Ooooooh echt een van de beste series die ik de laatste tijd heb gezien, misschien wel de beste.

Heb recent de laatste aflevering gezien :grinning:

^ Gaaf, jammer dat het over is?

Ik ben nog bij het eerste seizoen, aflevering 6. Ik vind het trouwens wel chill dat een seizoen niet zoveel afleveringen heeft.

Ja aan de ene kant een opluchting ofzo? Omdat je weet hoe het eindigt. Aan de andere kant heel jammer dat het nu klaar is en ik alles al weet :’)

^ Ja, dat snap ik wel. Ik hoor van veel mensen dat het laatste seizoen ook echt heel spannend was. Dus ik ben benieuwd :grinning:

dat hier nog geen topic van was ! maar ben bezig met seizoen 3 maar ik kijk zo veel seriesssss aaah haha. Maar einde van seizoen 2 vond ik niet zo dus ben even blijven hangen

Ik ben zo verslaafd aan deze serie op het moment, het is brilliant. dus meteen up voor dit dode topic :’)

ik ben nu aan het kijken!!

nadat zo’n beetje de halve wereld me dwong om te gaan kijken. ok nee jk 2 personen…

ben nu bij s02e04

en Maury, wat vind je er tot nu toe van? :grinning:

het kan er mee door! het is niet zo van ‘ok nog 1 episode.’ ‘nee oke nu echt nog 1’ ‘oh shit het wordt al licht’

maar voor nu ik weinig anders heb om te kijken is het prima c:

Ik had ook nooit zin om eraan te beginnen omdat iedereen het zo fantastisch vond (dat werkte echt tegendraads lol), maar uiteindelijk heb ik seizoen 4 en 5 binnen twee dagen gekeken omdat ik wilde weten hoe het eindigde :’)

En nu ben ik het aan het herkijken, dan merk je toch wel veel dingen die eerst niet opvielen. De walt/jesse relatie maakt het leuk haha

Ik heb de hele serie gezien in minder dan 2 weken oeps.

Ga binnenkort weer opnieuw beginnen. Toen seizoen 6 was afgelopen was ik echt heel erg verdrietig omdat het nooit meer verder zou gaan. Maar wat een einde wowowow.

Edit:
En wat ik ook geniaal vind aan deze serie is dat het niet allemaal “perfecte” mensen zijn, wat in veel series tegenwoordig wel zo is.

Ik heb nu seizoen 1 gezien maar moet echt weer verder kijken maar eerst Orphan Black