Break ups

Hee meiden,
Ik heb een beetje doorgezocht op het forum maar kon geen (levendig) topic vinden over break-ups. Hier is mijn verhaal, als iemand anders ook break up problemen heeft, kunnen we elkaar misschien helpen?

Het is nu net een dag uit met mijn (ex)vriend.
Hij was niet verliefd meer, al een tijdje niet meer.
Toen hij het eindelijk vertelde, veels te laat, hebben we een break gehad voor een week om allebei eens goed na te denken.
Bij mij kwam er vooral veel boosheid naar boven omdat ik hem niet sprak dacht ik dat hij me toch niet zou missen.
We waren de zaterdag erna allebei uitgenodigd op een feest en daar hebben we elkaar weer gesproken en toen zei hij dat hij me ongelooflijk had gemist en dat hij zeker wist dat hij nog verliefd was. De dag erna bleef hij weer bij me slapen en toen hadden we een week vakantie en hebben we leuke dingen samen gedaan, zoals een taart bakken en longboarden, dingetjes die we al heel lang niet meer deden. Helaas kregen we zaterdag ruzie en toen heeft hij zondag gezegd dat hij het niet meer wilde.
We hebben het die avond samen helemaal besproken en nu hebben we het dus samen besloten het uit te maken.
Ik vind het zelf echt vreselijk, we hadden bijna 9 maanden en ik kan niet begrijpen dat hij heeft gezegd dat hij “weer” verliefd was, want dat was dus helemaal niet zo.
Ik ben het er zo niet mee eens want ik ben zo verliefd op hem en we hadden helemaal niet zo vaak ruzie als dat hij vond.
Ik was vaak chagrijnig door school (veel stress enzo) en omdat ik de overstap naar de havo moest bedenken en die heb ik voor de vakantie dan ook definitief genomen.
Ik heb ook aanzienlijk minder stress door de overstap. Hij vond het vreselijk dat ik zoveel stress had, en nu heb ik het niet meer en gaat hij weg.
Ik wil hem zo graag terug, ik vind het vreselijk maar hij zegt zelf ook dat hij hoopt dat hij het ooit terug voelt en dat we weer samen komen.

In het kort:
Het ging niet goed tussen mijn vriend en mij door mijn stress door school, we deden weinig leuke dingen samen en hadden daardoor steeds vaker kleine ruzietjes over kleine dingen. Hij vond me niet zo leuk meer en wist niet of hij nog verliefd was. Toen hadden we een break van een week, kwam hij weer terug en dacht dat hij verliefd was, maar nu is het uit, terwijl hij zelf hoopt dat het gevoel voor me weer terugkomt want hij houd wel van me.

Meiden, wat moet ik hiermee, tips?
Bedankt voor het lezen, ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ik ben zelf erg in de war en verdrietig etc. dus ik hoop dat het leesbaar is.

xxxx

Mijn vriend heeft me ruim een maand geleden ook gedumpt omdat hij “het” niet meer voelde. Ik zag het echt niet aankomen, het klikte echt super tussen ons! Hij voelde ook echt als een vriend, ik kon ook super met hem lachen.
Ik hou me wel groot, maar als ze vragen of ik hem nog terug zou willen twijfel ik nog steeds.