Break-Up

Hey,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en jullie meningen erover.
Ik heb bijna anderhalf jaar een relatie gehad. In het begin was het allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk kwamen de problemen. Ten eerste was er een groot niveauverschil tussen ons, wat vaak zorgde voor misverstanden. Ik probeerde hem wel vaak te helpen met zijn Nederlands etc. en ik heb hem nooit uitgelachen of wat dan ook. Ook was hij heel bezitterig en claimde mij min of meer. Nou ben ik heel onzeker, dus ik heb het eigenlijk al die tijd goed gevonden. Totdat de 1e pauze kwam en we zo uiteindelijk 3 of 4 pauzes hebben gehad… (ja het was stom om het niet al meteen af te kappen). Hij ging zich steeds lulliger gedragen tegenover mij, mijn vrienden etc. Op een feest waar hij bij was, heeft hij aan mijn haren getrokken, omdat ik met een andere jongen stond te praten. Ook mocht ik niet meer naar feesten van vriendinnen en mocht ik niet meer uit (alleen als hij er bij was, maar dan stond hij mij hele tijd in de gaten te houden). Zo werd het steeds erger en hij maakte ook vaak problemen van onzin dingen. Als ik bijvoorbeeld niet kon blijven slapen of kon afspreken, omdat ik het te druk had met school.
De laatste tijd werd het dus nog erger en er was vrijwel elke dag een ruzietje. Ik had daarom dus gevraagd of hij me even met rust wilde laten, maar toch bleef hij mij stalken (met oude accounts etc.). Ik kwam er dus pas achter dat hij had gezegd dat als ik het uit zou maken dat hij dan iets met mijn vriendinnen zou gaan beginnen en wel meer van zulke kwetsende dingen. Ik stond dus op het punt om een punt achter onze relatie te zetten (definitief). Maar ik wilde toch nog even wachten, zodat ik het niet in een boze bui zou doen. Nou even later stond hij dus bezopen bij ons aan de deur en trok een mond open… hij zei zulke kwetsende dingen. En nu is het dus officieel uit. Binnen 5 seconden ging hij al allemaal andere meiden volgen (probeerde het ook bij mijn vriendinnen) en hij heeft niks meer van zich laten horen. Ook al weet ik dat ik beter af ben zonder hem, ik heb toch veel verdriet. Want ja we hebben toch wel bijna anderhalf jaar samen gespendeerd en hij heeft beloofd om zich nooit zo te gedragen als het uit zou gaan.
*Sorry voor het lange verhaal.*
*Vandaag kwam ik er trouwens achter dat hij mij tegenover iedereen zwart loopt te maken en dat hij sinds zondag (de dag dat het uitging) al met een ander meisje bezig is.*

Hee! Ten eerste sterkte! Ik weet dat het misschien nu niet zo voelt, maar het is beter dat het uit is. Jij klinkt als een lieve meid en sowieso verdien je beter dan hem. Hoe hij zich gedraagt is erg kinderachtig, ik zou zo min mogelijk in aanraking komen met hem. In het echt, maar zeker ook via social media. Negeren werkt denk ik toch het best, hoe moeilijk ook. Sterkte en je verdient beter meid, houd dat in gedachten!

Je bent zoveel beter af zonder hem, als ik dit zo lees. Zijn je vriendinnen goed op de hoogte van hem (dat ze niet opeens met het klotejoch gaan daten ofzo)?

Het is niet vreemd dat je er nu kapot van bent, maar het komt wel goed. Je kan je nu iig vrij bewegen zonder dat iemand je nu continu in de gaten houdt.

Sterkte,
‘Hij beloofde dat hij zich ging gedragen als het uit was’

nou nee :’) daar geloof ik geen seconde van eerlijk gezegd, hoe hij zich IN de relatie gedroeg, kon al niet. Denk niet dat je een volwassen reactie van hem verwacht.

Ik snap dat je verdrietig bent maar je bent er veel beter af zonder hem. aan de haren trekken voor aandacht te krijgen?? kom op, zelfs een kind weet dat ie dat niet mag doen.
Belachelijke jongen is ie.

Je moet je geen zorgen maken over je vriendinnen. Ze hebben je relatie gevolgd, ik denk niet dat ze staan te springen om met hem aan de haal te gaan.
:’)

Ja mijn vriendinnen zijn op de hoogte en zijn ook echt boos op hem.
Hij heeft gewoon al sinds de dag dat het uit is gegaan een ander.
Ik heb net nog met hem gepraat in de hoop dat ik het beter kon afsluiten, maar hij zei dat ik dood voor hem was en nog wel meer van zulke kwetsende dingen…

Dankjewel, ja het was allemaal een gedoe hoor in die relatie. Maar toch hebben we ook leuke momenten gehad en we hebben alles gedeeld samen en dan bedoel ik ook echt alles. En dat hij dan gewoon dezelfde dag al een nieuw meisje heeft… doet me echt pijn.
Ik heb net nog met hem proberen te praten, maar hij zei allemaal maar kwetsende dingen zoals ik hield al langer niet meer van je en dat ik dood voor hem was. :frowning_face:

vind het wel echt vreemd dat ie dan metéén iemand anders heeft…
Zou je toch denken dat een relatie beginnen niet meteen op dag 1 zal gebeuren, of althans een échte relatie.

klinkt niet echt koosjer als je het mij vraagt :slightly_smiling_face:

Het was 's avonds uitgegaan en die avond had hij meteen een nieuw meisje en ze is 14 en hij zelf 17… Ik vind het ook erg raar. En ook belachelijk dat hij mij zoiets aan kan doen.

Ofwel doet ie het om je terug te pakken,
(niet op toe geven :wink: zo wint hij alleen maar)
oftewel doet ie het serieus voor zichzelf maar dan weer de vraag: wat voor een relatie gaat op ontmoetingsdag 1 goed lukken?

ik vind het sneu voor dat meisje, als ze bestaat ofz want dat kan ook.

-

Ik ben erg blij voor je dat het uit was, wat een onbeschoft mens is hij! Het is normaal dat je verdrietig bent, zeker na 1,5 jaar. Het is een lange tijd, maar gelukkig heeft het niet langer geduurd. Nu moet je gewoon even jezelf alle tijd geven om rustig na te denken, jezelf goed te verwennen met chocolade en om goed te onthouden dat het GOED was om hem los te laten. Iemand die jou zo behandelt is jou niet waard!

Pffff… je verdiend echt zoveel beter, maar ik herken ook zoveel dingen (de manier hoe je ermee omgaat). Maar wat is hij een verschrikkelijke eikel zeg, ik snap dat je er heel veel verdriet van hebt maar je bent inderdaad zoveel beter af zonder hem… Als je me wilt noten mag dat altijd! :slightly_smiling_face:

Maar ik mis hem echt zo super erg. Ik wil gewoon een keer heel goed met hem praten over wat ons beide dwars zit/zat… Maar hij heeft me overal op geblokkeerd en hij zegt dat ik dood voor hem ben. En ja hij heeft sinds dezelfde dag dat het uitging al een nieuw meisje (14, hij 17) maar hij plaatst constant dingen die over mij gaan (wel negatief, maar hij denkt dus aan me). Heb je enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik gewoon met hem kan praten?

Wat een laag persoon is hij… Alsjeblieft vergeet hem en zoek hem niet op. Echt negeren dat rotjoch. Hij trekt vanzelf wel weer bij. Maar jij kan zoveel beter krijgen! Succes en sterkte x

Lieve meid, hij is jou niet waard! Ik snap dat je heel graag met hem wilt praten, maar het zal toch niet tot hem doordringen. Ik snap precies hoe je je voelt, ik heb op dit moment ook nog heel veel verdriet om mijn ex en hij heeft me ook overal op geblokkeerd terwijl ik nog zógraag met hem zou willen praten. Diep van binnen weet ik dat hij er toch niet om cared…
Je moet hem gewoon laten, hoe moeilijk dat ook is. Hij heeft je echt als een stuk stront behandeld en dat verdien jij NIET! Als hij een lange tijd niks van je hoort dat hij er dan misschien beter over na gaat denken, maar zelfs dan als hij contact met jou zoekt moet je er niet op in gaan. Hij is echt intens gemeen tegen jou geweest, en hij zal je uiteindelijk alleen maar nog meer pijn blijven doen.

Het eerste stuk en het einde klinkt precies net als mijn ex :cold_sweat:

Ik voel me zo vervelend… Ik heb laatst met hem geappt en dat ging dus niet goed. Afgelopen zaterdag hebben we gebeld en ook dat ging niet redelijk. Maar gisteren appte hij opeens en vroeg hoe het ging en of ik al een nieuwe vriend had en daarna hadden we eigenlijk afgesproken om een keer in het echt te gaan praten. Even later deed hij opeens moeilijk daarover en nu hebben we weer helemaal geen contact. Ik vind het echt super zonde en lastig dat het zo gaat. Zou hij nog een keer iets sturen? Of moet ik dat zelf over een tijdje een keer doen? Hebben jullie misschien ook nog tips hoe ik er overheen kan komen, want dat lukt me namelijk nog steeds niet bepaald.

Ik vind het best raar dat hij nu al vraagt of je een nieuwe vriend hebt eigenlijk.
Ik zou hem niks sturen, maar gewoon afwachten. Als hij echt met je wil praten zet hij wel de eerste stap.