Hoi allemaal,
Vandaag heeft mijn vriend het na bijna 3 jaar uitgemaakt… Hij is (serieus) nogal in de war en is erg aan het soulsearchen de laatste tijd, nadat hij voor de verkeerde studie heeft gekozen en nu een nieuwe moet gaan kiezen. Hierdoor ging hij eigenlijk aan al zijn keuzes, die hij vroeger gemaakt had, twijfelen en dus ook aan zijn keuze voor mij… Nu heeft hij het geheel onverwachts uitgemaakt.
Ik weet serieus NIET hoe ik hiermee om moet gaan, ik voel me zo’n verschrikkelijke huilbaby, maar onze levens waren zo ontzettend verweven met elkaar, dat vrijwel alles me aan hem herinnert. M’n vriendinnen had ik ook een veel minder sterke band mee, omdat mijn vriend ook echt mijn allerbeste vriend was. Met al m’n zorgen en gezelligheid kon ik bij hem terecht, waardoor ik dit veel minder met mijn vriendinnen ben gaan delen door de jaren heen…
Zijn er andere mensen die voor lange tijd een relatie hebben gehad en nog tips hebben voor hoe je over zo’n break-up heen moet komen…? Ik wil me echt niet zo miezerig en zielig voelen