Break up or not?

Ik heb jullie hulp nodig!
Ik ben nu al bijna 2 jaar samen met mijn vriend.
Hij is echt ontzettend lief en leuk, etc.
Maar hij houdt van vrouwen. Dat weet ik.
En hij heeft al vaker periodes gehad dat hij wilde “jagen” en op een gegeven moment wilde hij zelfs een open relatie. Ik heb toen ja gezegd, om hem niet kwijt te raken. Hij heeft toen met een meisje gezoend en dat was voor mij de druppel! Ik kon het niet aan en heb het uitgemaakt. Na een maand kwam ie al met hangende pootjes bij me terug en zei dat ik “de ware” voor hem was.

Nu zit hij dus weer in zo’n fase… Vorige week mocht ik niet op z’n telefoon kijken, dus ik vroeg later; wat is er? Verberg je iets voor me? Waarop hij zei dat hij flirt met meisjes via WhatsApp. Op dat moment dacht ik; oke, flirten… Sure. Een paar dagen later was hij even weg en toen heb ik op z’n telefoon gekeken. Ik wilde wel weten wat hij met flirten bedoelde! En toen las ik meerdere gesprekken met meisjes, en 1 daarvan was echt wel meer dan flirten. Het was gewoon sekspraat! Hij zei wat ie allemaal met d’r ging doen enzo, dat doet ie niet eens met mij!

Gister wilde hij praten; hij voelde dat er iets was. Ik heb hem niet verteld dat ik op z’n telefoon heb gekeken, maar wel over hoe ik me momenteel voel; alsof ie tegen me liegt. En het kwam er uiteindelijk op neer; of ik moet ermee leven dat hij van vrouwen houdt en dat ie met meiden flirt etc, of ik “kwel” hem en verbied hem dat hij met meiden flirt…

Nu is mijn vraag aan jullie; wat te doen?!
Moet ik hem vertellen dat ik op z’n telefoon gekeken heb?
Moet ik het uitmaken?
En wat vinden jullie van de hele situatie?

Ik zou het wel uitmaken ja, zeker omdat hij twee keer hetzelfde heeft geflikt. Stel je grenzen! Hij kan het niet maken om gewoon maar wat aan te modderen met anderen (ondanks dat het niet fysiek is) terwijl hij in een relatie is met jou en jij hebt gezegd dat je het niet wilt.

Het lijkt me dat hij op dit moment niet klaar is voor een relatie, hij wilt nog teveel aandacht van anderen, wat prima is maar daar hoeft hij jou niet bij in mee te slepen.

Ik zit in een zelfde situatie… Mijn vriend had ineens de behoefte om te ‘flirten’ met andere meisjes achter mijn rug om. Heb hem dus ook betrapt op sekspraat met andere meisjes. (Zelfs met mijn beste vriendin)… Ik heb het uitgemaakt want ik vind dit gewoon een soort van vreemdgaan… Heb er alleen nu heel erg veel spijt van wat mis hem ontzettend erg…

ik zou het uitmaken, het heeft geen zin om in zo’n onzekerheid te blijven leven. Die jongen is het dan niet waard voor jou, maar je zal wel een jongen vinden die echt om je geeft en niet met andere meiden zal gaan flirten als jullie een relatie hebben.

Jullie willen allebei iets anders, hij kan het niet voor een lange tijd bij één meisje houden maar jij wil een jongen die alleen jou nodig heeft. Je hebt het al een keer geprobeerd met een open relatie, maar dat werkte voor jou niet en de relatie die jullie nu hebben werkt blijkbaar niet voor hem.
Het is misschien moeilijk voor jullie allebei, maar het lijkt me het best om het uit te maken.

De relatie verbreken. Jullie verlangens gaan niet samen.

Als jij het niet okay vindt dat hij met andere meiden praat over intieme dingen dan moet je het uitmaken. Dat is niet leuk maar je lijdt nu ook onder deze situatie. Hij gaat over je grenzen heen en verbetert zijn gedrag niet dus kies voor jezelf meid! Je bent sterker dan je denkt!

Je verdiend veel beter.

brake up

Echt precies dit.

alle remmen los

Break up. Hij kan blijkbaar nog geen vaste relatie hebben. Je kwetst jezelf alleen maar als je jullie relatie behoudt.

break-up hij is jou niet waard! dan zoekt hij maar een meisje die het wel oké vindt als hij met andere meiden flirt en doodleuk ff vertelt wat hij op seksgebied met haar wilt doen

Hij wil zich gewoon niet volledig aan jou wijden maar er ook gewoon nog andere meisjes bij houden. Dat maak ik op uit dit verhaal. Als jij hier mee oké bent dan zou ik het niet uitmaken want anders wel. Hij heeft gewoon een excuus bedacht om met andere meisjes te flirten wat jij maar moet accepteren volgens hem. Zelf zou ik dit niet echt prettig vinden.

Dit moet je nooit laten gebeuren. Ik zou echt woedend worden als mijn vriend met zo iets als een open relatie aankwam bij mij. Dat had hij dat meteen moeten aangeven dat hij dat graag wil, niet na twee jaar.