break-up help!! + vraagjes..

hey meiden,

ik heb het nu echt eindelijk voor mezelf besloten. ik maak het uit met mijn vriend. dinsdag heb ik afgesproken om even langs te gaan en dan gebeurt het.

ook heb ik een klein briefje geschreven en dit is wat er in staat:

lieve Q.
Het spijt me! ik wil je niet kwetsen en dat heb ik nu misschien wel gedaan sorry! ik hou nog steeds van je! maar dan als gewoon vrienden. ik heb echt een superleuke tijd met jou gehad en ik hoop dat we elkaar nog welleens zien. but that’s up to you.

liefs B

ik twijfel heel erg! zal ik deze brief aan hem geven?? en hebben jullie verder nog tips??

en nog een paar vraagjes…

1: hoe oud was je toen je jouw eerste vriendje kreeg?
2: hoelang had je een relatie met hem?
3: heb je nog goed contact met je ex(en)?

Waarom schrijf je dat op een briefje? Je kan het toch ook gewoon tegen hem zeggen als je toch daar bent.

Ik denk dat je zulke dingen echt beter persoonlijk kunt zeggen :bored:

Zou je dat niet gewoon tegen hemzelf zeggen in plaats van op een briefje te schrijven…?

en om te antwoorden op je vragen:
ik was 20.
we hebben nu ruim 7 maanden
ik heb geen ex :slight_smile:

Thankss, ik ga het hem ook gewoon zeggen. maar ik was bang dat ik als ik daar sta geen woord uit mn keel krijg! ik ben nogal onzeker… zeker in dit soort stomme dingetjes

Ik zou het gewoon zeggen en niet via een briefje. Toen ik het voor de eerste keer uitmaakte zat ik met hem op de bank (natuurlijk niet knuffelend en zoenend) en heb ik mijn verhaal gedaan.

1. 15
  2. 1,5 jaar
  3. Ja, behalve 1, daar heb ik geen contact meer mee.

En ik zou niet zeggen dat je nog steeds van hem houd(t?). Ook al zeg je erbij dat je van hem houd(t?) als vriend, kan dat nog steeds verwarring scheppen.

Jeetje, wat ben ik slecht met d of dt T_T