break-down: feels lonely

ok…Ik kan er nu echt niet meer tegen… IEDEREEN lijkt superhappy: heeft een vriendje en een groot vriendennetwerk…
Het voelt voor mij alsof ik de enige ben met zo weinig liefdeservaring en daarbij komt nog dat ik maar een klein vriendennetwerkje heb. Daardoor kan ik nog minder snel nieuwe (leuke) mensen leren kennen.
omg… omg…ik heb nu echt even een break-down.
kan iemand me opvrolijken nu?

Beter een klein clubje mensen dat je goed kent, dan een grote groep die je maar half kent! Lekker cliché, maar wel waar. En een vriendje komt vanzelf wel, en als je die hebt leer je door hem ook weer nieuwe mensen kennen =)

Nee, ik zit met hetzelfde :frowning_face:
Je hebt tenminste nog een vriendinnennetwerkje, dat heb ik ook niet.

t erge is dat ik eerst zo’n jongen totaal niet zag staan toen hij contact wou(was verkeerde periode voor mij), en nu zag ik op facebook dat ie super veel aandacht krijgt van allemaal meisjes.
ik heb t weer s flink ver***** voor mezelf

ik verzuip ondertussen in de loneliness …

Zelf heb ik geloof ik ook geen hele grote groep vriendinnen, maar dat hoeft zoals Charcoal al zei niet erg te zijn. Ik vind het eigenlijk wel fijn, want nu ken ik ze tenminste allemaal door en door. En die jongen, ja… Als het voor jou het verkeerde tijdstip was, dan maakt het toch niet uit hoe populair hij nu is? Voor jou was het goed toen.
Maar makkelijker gezegd dan gedaan, waarschijnlijk.

Je moet maar zo denken: Het kan altijd erger!

Denk maar zo: Er zijn er meer die zich nu alleen voelen!(ik ben gedumpt voor een schoolopdracht vanavond, dan voel je je ook goed klote).
Ik leef met je mee.

Laten we met zijn allen lekker zwelgen in zelfmedelijden en samen alleen zijn :grinning:

Nou, relaties zijn ook niet alles hoor, komt ook altijd vanzelf op zijn pootjes terecht. :wink:

Nja, als je toch nieuwe mensen wilt ontmoeten kan je met de mensen die je al kent eens opstap gaan, bijvoorbeeld op andere plekken, zo kan je veilig nieuwe mensen leren kennen, verder zou je ook op een vereniging kunnen gaan eventueel om nieuwe mensen te leren kennen.

Een klein vriendennetwerkje dat je vertrouwt is al héél wat.
Er zijn meiden met vriendjes die zelfs dat niet meer hebben.

Maar toen die op fb veel aandacht van meisjes kreeg, toen vond je hem ineens interessant? Zo werkt het natuurlijk niet he dame. (;

Liefde komt vanzelf en heeft geen haast. Wees blij dat je vrienden hebt en ga niet lopen snikken dat je een klein vrienden netwerk hebt. Echte vrienden zijn veel belangrijker dan veel vrienden hebben, als je dit op een gegeven moment door zult krijgen dan zul je je leven denk ik persoonlijk ook wat meer waarderen.

Iedereen heeft wel eens een down moment… but yea… zet het gewoon niet op internet, ik bedoel… morgen voel je je vast beter en dan is dit zinloos geweest. (;

same here :frowning_face: