Brazilian Wax

Olaa.

Ik zat net na te denken over Brazilian Waxes/Waxen/Waxs (wat is het meervoud daarvan XD). En ik aangezien ze al het haar weg halen, moet je dan ook helemaal in je naakte kut (om het maar grof te zeggen) op die tafel zitten? Want dat is toch heel ongemakkelijk of juist niet?

En iemand nog hele goede of slechte ervaringen? Want het lijkt me wel handig om te doen in de zomer. Maar ik ben echt bang. En is het niet raar als iemand van 15 een Brazilian Wax neemt?

greets.

Zelf geen ervaring mee, ik weet dat het ex-vriendinnetje van m’n broer altijd met een aantal van haar vriendinnen ging! Hahahaha!

Maargoed, zo’n vrouwtje ziet wel meer kutten waarschijnlijk.

Heb er geen ervaring mee. Lijkt me echt pijnlijk enzo, auw =O

Weetje wel brazilian wax ook het harsen van je anus is?:face_with_raised_eyebrow:

En je ligt daar niet met ‘je blote kut’. Je krijgt een papieren slipje aan, die dan telkens aan de kant wordt geschoven.
Maar die vrouwen die dat doen zijn wel wat gewend hoor.

die vrouwen zien dat dagelijks, dus is heel normaal voor hun

maar het enige wat ik kan zeggen is: AU

Wat kan jou het schelen,
die mensen daar zien dagelijks, nee zelfs … ieder uur! allerlei blote mensen.
En bovendien: het is geen bekende (of wel) dus die zie je toch nooit meer.
Niet aanstellen dus.

had ik zelf ook over nagedacht
is 15 niet (te) jong?
ben zelf ook 15

Au au au, ik blijf gewoon scheren.

hahaha! Ik zit er ook aan te denken en ben ook 15. Met scheren heb ik echt slechte ervaringen, er zit nu echt 3x zoveel :expressionless:

Hahahahahah, vaginale zelfmoord. Haa, ik heb echt twee minuten (klinkt kort, is lang) samen met m’n zusje . XD

hahaha

maar zij zijn wel wat gewend, maar het lijkt me inderdaad zoooo pijnlijk :confused:

Gezellig. Even allemaal een Brazje nemen. Ik weet niet, ik vind het maar raar. Maar aan de andere kant: je zit toch niet met z’n allen op een kamertje lekver geharst te worden.

Weet iemand een BrazWax-salon in Den Bosch? NIET Smilestudio, maar een andere?

^^ Google.

Het haar met rond je schaamstreek wordt altijd met hardwax verwijderd… dat doet dus minder pijn :wink:

Maar het lijkt mij echt ongemakkelijk om bij zo’n vrouwtje te zitten ;p

Up!
Zijn er hier mensen met ervaring? Toevallig in de buurt van Rotterdam?

zit er ook al een tijdje aan te denken om het te laten doen. weet iemand een goede studio in amsterdam? en is er een minimum leeftijd?

Ah ik ben dus niet de enige! Ik ben zelf 18, en als ik het wil laten doen, wel in een professionele studio. Ik ben aan het zoeken in omgeving Rotterdam, en het schijnt dat daar wel een goede zaak zit maar dat de waxsters zelf echt kakelende kippen zijn en dat er in de wachtkamer plastic stoelen staan enzo. Dan ga ik liever naar een professionelere studio, nadeel: kost meer.
Bij de studio die ik op het oog heb 37 euro… Wel een hoop centjes maar het scheelt zoveel qua werk met scheren! En dan wil ik eigenlijk ook gelijk mn oksels maar laten doen voor 12,50. Maarja, geld he…

Op Beautygloss is er afgelopen aantal maanden geleden een artikel van verschenen!

http://www.beautygloss.nl/2012/03/29/brazillian-wax-bij-delete-in-amsterdam/

Maar goed, ik ga het binnen nu en een paar maanden proberen met mijn epilator. Als ik dus vanaf dan nooit meer reageer, kun je er van uit gaan dat het pijn heeft gedaan xD

^ Had ik inderdaad gelezen maar toch bedankt! Zag er wel positief uit :slightly_smiling_face: