Braziliaanse ontkrulling

Heey, mijn haar is een beetje golvend en steekt smorgens echt naar alle kanten, ik las over de braziliaanse ontkrulling die belooft je haar tot 3 maanden stijl te houden maar echt super stijl, nahjaa, heeft iemand hier misschien al ervaring mee ? Gaat je haar er veel van kapot ? Want elke dag je haar volledig stijlen is ook niet gezond ;s xx

ik heb het wel eens permanent laten stijlen, maar dat was niet braziliaans ofzo dus zal wel niet hetzelfde zijn. godzijdank had ik alleen mn pony laten doen want het was verschrikkelijk en de uitgroei is ook werkelijk om te huilen dus niet doen zou ik zeggen …

het blijft inderdaad stijl, maar niet glanzend en dik zoals nederlandse meisjes hebben maar het worden meer van die droge stijve pieken waar je met spul en stijltang overheen moet om het mooi te krijgen dus uiteindleijk heb je er niks aan.

Aan, oei ;s maar dat braziaanse beloofd zo echt om je haar vlanzend en steil te houden en zacht enzo. Marja ik weet het ook niet ;d je moet maar ja kan ook gephotoshopt zijn hè maar dankje x

Vraag het aan je kapper die weet er meer van

ik hoor over braziliaanse ontkrulling wel goedeverhalen , maar datkostbest wel veel geld ook…

Jaa, dat is wel waar ;s

Je kunt beter investeren in een goede stijltang, daar heb je langer plezier van en kost minder geld.

Uhuu, dat dacht ik eerst ook ik heb wel een goede stijltang hoor, maar ik heb echt heel moeilijk haar & dat elke morgen stijlen is ook niet echt gezond ;s mijn haar onder helemaal kapot van gegaan ;s

Accepteer gewoon je krullen! :slightly_smiling_face: Ik zou zeggen: doe gewoon iets voor krullen in je haar 's morgens ipv al dat akelige gestijl, mensen worden er vervelend van (“aah het regent, mijn haar mijn haar”) en in de loop van de tijd wordt je haar er echt steeds droger van…
Ik heb vast makkelijk praten met mn stijle haar, maar ik zou er echt niet aan beginnen als ik krullen had :stuck_out_tongue:

Jaa , ma ok heb nie egt krule als ik krule had had ik het wel zo gelaten denk ik mij. Haar is in laagjes geknipt & ik ben het nu gelijk aanneemt late groeie maar als ik men haarden gewassen heb steekt elk laagje naar een andere kant en dat ziet er echt niet uit ;ffx

Jaa mijn mama heeft ook een parmanent & die heeft ze ook laten stijlen bij de kapper & haar haar werd er droog van en da ware allemaal klitte ;s maar dat is niet hetzelfde denk ;s