Braziliaanse keratine

heee

ik wil graaag braziliaanse keratine gebruiken maar twijfel. ben bang dt het tg niet goed uitpakt en dt k teleur wordt gesteld aangezien ik dik en krullend haar heb.
ik wil graag weten hoeveel het ongeveer kost inc. producten en behandeling en/of als je het een x hebt gedaan dat ik miss wat tips ofseuw kan krygen :d XD

dankjee xoxo

Ik heb hier helemaal geen idee van, google?

titel mag niet in hoofdletters
en je moet even je bericht in abn schrijven

http://forum.viva.nl/foru…nt_/list_messages/74443/5

Ik heb het gedaan! Niet bij de kapper, maar zelf, gewoon thuis. Hier is het resultaat:

http://i39.tinypic.com/22f2ht.jpg

Foto 1: voor de behandeling
Foto 2: na de behandeling
Foto 3: na het haar gewassen te hebben

Ik had er al wat eerder iets over geschreven in het ebay-topic, dat kopier ik even :slightly_smiling_face:

"Mijn mening erover:
Eerlijk is eerlijk, ik had gedacht dat mijn haar steiler zou worden dan dit eindresultaat. Dat komt doordat ze op de adverteerfoto een “na-foto” gebruiken van het haar dat helemaal gestijld is met een stijltang. Maar daarna moet je dus je haren nog wassen en blijft het niet zo stijl.

Maar voor de rest ben ik wel erg tevreden met de behandeling. Mijn haar is veeeel glanzender en zachter geworden, ik merk echt verschil. Ook op de foto kan je zien dat mijn haar wat stijler naar beneden valt, bij mijn pony is het verschil op de foto ook goed te zien.

Ik heb een flesje van 200 ml, en ik kan er 3 behandelingen uithalen. Ohja, en ik heb erg dik en lastig haar, dus als je wat dunner haar hebt zal het wel beter werken op je haar en kan je vaker met het flesje doen.

Mocht je zelf ook overwegen om keratine te kopen op Ebay zou ik je willen adviseren om goed te zoeken, en ook om goed te kijken naar de hoeveelheid die je koopt. Ik heb nu 200 ml voor 24 euro incl verzenden, dit is erg goedkoop maar dus wel te vinden als je goed zoekt :slightly_smiling_face:"

Ik zou die behandeling HELEMAAL niet doen.

Mijn kapster vertelde me dat er formaldehyde in zit…

titel aangepast

Ik las inderdaad dat die behandeling erg gevaarlijk was, maar de celebs er gek op zijn. Sommige kappers weigeren ook de behandeling uit te voeren omdat je er erg ziek van kan worden. Zowel kappers als klant.

Desondanks vind ik het resultaat op de foto’s wel mooi. Maar weet iemand of de shampoo en wat de kapper doet ook verschillend is of niet?

Oja brazilian blow out was het… Is dat hetzelfde als die keratin treatment?

Het is in principe wel hetzelfde, alleen is de Brazillian Blowout de “vernieuwde” versie van de Keratin Treatment. De BB mag je na 24 uur al uitwassen en de KT pas na 4 dagen.

De formaldehyde is bij de meeste producten al eruit gehaald, ik heb een fles waarop staat dat er geen formaldehyde inzit.