Braun Silk-épil Xpression 7281 Wet&Dry no

Ik wil deze graag kopen, Braun Silk-épil Xpression 7281 Wet&Dry no.1

Ik heb nog nooit geepileerd,en ik ben scheren en harsen beu!
heeft iemand ervaring met Braun Silk-épil Xpression 7281 Wet&Dry no.1??
Is die goed?
Hoelang kan je het blijven gebruiken?
is het ook voor het gezicht?
gaat ie niet kapot als het tijdens douchen wordt gebruikt?
hoelang blijven de haartjes weg?
krijg je er stoppels van,of gaan de stoppels juist verminderen?
hoeveel kost het nu?

Als je een ander gebruikt die ook geschikt is voor het gezicht,(alleen braun)
Hoeveel kost het nu?
en is die goed?

Bedankt xx

google.nl

heeft google ervaring met epileren??

ik wil m ook, maar heb nu een andere braun (niet voor gezicht), die nog goed is en deze wet&dry vind ik erg duur.

Weet je misschien hoeveel wet&dry kost?

zo’n 95-100 euro… dat heb ik dan weer wel met google gevonden :wink:

Ehm, ik weet niet welke ik precies heb, maar ik heb de duurste van braun. Die was 140 euro. En hij valt mij zwaar tegen.

Dan valt het best wel mee denk ik.

trouwens, de 7281 is niet voor je gezicht, dan moet je de 7681 hebben… die is ong 115 euro. En wet&dry geeft aan dat je m ook onder de douche of in bad kan gebruiken.

Het kost 129 euro…ik hoop dat ik hem toch krijg.

http://www.pixmania.nl/nl…&CodePromo=oui#pix-review
hier istie zelfs maar 90 euro. Zoeken op internet loont!

Maar ik mag niet via het internet bestellen :frowning_face:

He die heb ik, zeker aan te raden!

Ik heb nog nooit geepileerd,en ik ben scheren en harsen beu!
heeft iemand ervaring met Braun Silk-épil Xpression 7281 Wet&Dry no.1??
Is die goed?

Ja hij is heel goed! Ik had voor deze ook nog nooit geepileerd, het is even doorbijten, maar wauw wat worden je benen mooi glad, en geen stoppels! Er zijn verschillende opzet kopjes, en bij mij kan ik ook nog het epileerkopje ruilen voor het scheer/trim opzetkopje. Verder kun je je benen, armen, oksel en gezichtshaar ermee doen. En je haartjes blijven lang weg, en geen stoppels dat is het grote voordeel!

Hoelang kan je het blijven gebruiken?
Huh hoe bedoel je? Je kunt gewoon elke keer als je haartjes terugzijn weer gaan epileren. En hij gaat heel lang mee. Het is een goed merk, en je hebt ook garantie (wel even checken bij internetaankoop of dat ook zo is! )

is het ook voor het gezicht?
Ja, bij mij zat er een speciaal opzetstukje op, heel dun zodat hij een paar haartjes verwijderd, en dat doet minder pijn.

gaat ie niet kapot als het tijdens douchen wordt gebruikt?
Al er staat wet & dry dan is hij zeker voor onder de douche/ in bad handig! Ik heb hem er een paar keer voor gebruikt, en hij is nog niet stuk. Het voelt ook lekkerder als je het onder de douche gebruikt vindt ik.

hoelang blijven de haartjes weg?
Bij mij ongeveer 3 - 4 weken. Echt superhandig! Het hangt er natuurlijk af hoe snel ze groeien, maar je hoeft niet elke week in ieder geval te epileren!

krijg je er stoppels van,of gaan de stoppels juist verminderen?
Je krijgt geen stoppels! Je haartjes worden er namelijk helemaal uitgetrokken. Dus je snijdt ze niet af, maar trekt ze er met het appararaatvolledig uit. Er komen nieuwe haartjes voor terug, en dit zijn dus geen stoppels, maar zachte nieuwe haartjes.

hoeveel kost het nu?
Dat zou je op het internet / in de winkel m oeten zoeken! Maar als je nagaat hoeveel scheermesjes kosten/ scheerschuim, en hoelang je doet met een epileer apparaat, kom je ongeveer op hetzelfde bedrag!

Als je een ander gebruikt die ook geschikt is voor het gezicht,(alleen braun)
Hoeveel kost het nu?
en is die goed?

Ik ben er dus heel blij mee! Je hoort van veel mensen dat het pijn doet, dat doet het in het begin ook. Maar als je de eerste keer doorbijt, dan doet het de tweede keer veel minder pijn. En het resultaat is zeker de moeite waard!

Ik zeg doen haha!

Bedankt x
Dat is dus een must-have en het ziet er ook nog eens leuk uit.
Heb je de die witte met blauwe knoppen??

er zijn 120000 recensies over epileren,
plus bijna al die vragen kan je alleen al zien bij product info.
dus nee google heeft geen ervaring met epileren.
De mensen die er gebruik van maken wel.
Google

En ik vroeg of er mensen zijn die ervaring hebben met dit product.En op internet zouden mensen veel reclame over producten maken,die niet eens nuttig zijn.

FAIL.

Ja ik vind van wel! Ik heb niet precies dezelfde, heb even gekeken en mijn epilator heet; Braun Silk Epil 7 Xpressive Pro 7681 WD. Hij heeft zilveren knopjes en is wit. Ik denk niet dat er veel verschil in zit. Maar je zou even kunnen googlen wat het verschil is!