braUn satin hair brush

haaai.

ik wil echt heel graag de borstel van braUn, die je aan en uit kan zetten.
het blijkt echt heeel goed te zijn voor je haar, en je haar gaat er van glanzen en word er zacht van.
maar heeft iemand misschien deze borstel?
en willen jullie misschien vertellen of dit écht werkt? :blush:

xx

Check beautygloss

dankje :grin:

weten jullie misschien ook of het je haar styl houdt?

nee want je haarstructuur tijdelijk veranderen doe je dmv van hitte. De borstel wordt niet warm dus dat doet ie niet. Op lushious beauty staat ook nog een review met volgens mij ook een filmpje.

Heb het een keer geprobeerd bij een vriendin, maar mijn haar ging er heel erg van pluizen.

dubbel

Ik heb die wel eens geprobeerd, maar zag nauwelijks resultaat. Zal wel iets gedaan hebben, maar was niet “waaaauw!”

oke, bedankt allemaaall.

nogmeer? :blush:

Ik heb hem voor Kerst van mijn vriend gekregen, en ik vind hem echt geweldig werken!
Hij maakt mijn haar zijdezacht, het wordt er mooi stijl van, zonder pluis.

Hihi, daar heb ik zelf geen ‘speciale’ haarborstel voor nodig.
Ik gebruik altijd de shampoo van andrelon (glans&perfecte krul).
Daardoor krijg ik superzacht haar van en het gaat glanzen! :grin:

Maar goed, ik heb er geen ervaring mee… dus zie dit maar als een upje voor jou :stuck_out_tongue:

Ik heb hem en ik vind hem fijn, maar niet geweldig. Mijn haar wordt er wel gladder en minder pluiziger van, maar hij werkt niet zo geweldig als ik had verwacht.

de tangle teezer was ook volgens velen het beste van het beste en toen ik hem eenmaal had vond ik niet dat hij uitzonderlijk goed voor mijn haar was, dus bij deze sla ik deze hype ook over
ook duur voor een borstel trouwens
en heb hem niet eens nodig want ik heb geen pluizenbol op me kop :grinning:

Een vriendin van mij heeft hem ook en er gister een bericht over geschreven op onze site.

Volgens haar is hij wel heel fijn, maar zelf heb ik er geen ervaring mee.

.

ik heb hem ook, vind hem wel goed werken. niet súper, maar je haar gaat er echt van glanzen! het ziet er verzorgder uit, het valt mooier haha x